Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4329586, 4329521 , fax. 091 4329501
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
ul. Jagiellońska 44 44
70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501
REGON: 81073345400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa projektowa modernizacji wewnętrznej i zewnętrznej instalacji przeciwpożarowej szpitala ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa projektowa modernizacji wewnętrznej i zewnętrznej instalacji przeciwpożarowej szpitala ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1200,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych, wykażą się realizacją, co najmniej 3 pracami projektowymi podobnymi do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom projektowym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wniosą wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty, Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wymaganych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ Uprawnienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadań stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Oferent powinien wykazać, co najmniej trzy zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia tj. zamówień odpowiadających charakterem, złożonością oraz wartością przedmiotowi zamówienia - wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ. Pod pojęciem zamówienie podobne zamawiający rozumie wykonanie dokumentacji projektowej o charakterze adaptacyjno-remontowym. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, o których mowa w pkt. 12.1 SIWZ po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą: Przebudowa i modernizacja głębinowego ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i hydrofornią oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i remont pomieszczeń na potrzeby Szpitalnego Centrum Urazowego SPSK nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 OS ZP 54 16
Dodano: 2016-07-27 - B/DOKUMENTACJA - KAPLICA2016
Dodano: 2016-07-26 - B/DOKUMENTACJA - CENTRUM KRYZYSOWE/2016
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej przebudowy budynku usługowego przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu wraz nadzorem autorskim nad realizacją robót.
Dodano: 2016-07-17 - EZ-ZP-08/2016 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Budowa bazy magazynowo - transportowej z budynkami towarzyszącymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w m. Piasek
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej przebudowy budynku usługowego przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu wraz nadzorem autorskim nad realizacją robót.
Dodano: 2016-06-30 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu pomieszczeń w Zespole Szkół Społecznych im. Lotników Morskich przy ul. Zwycięstwa 1 w Darłowie
Dodano: 2016-06-17 - Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w m. Piasek
Dodano: 2016-06-10