Przetargi.pl
Usługa : produkcja i transport materiałów promocyjnych Kampanii Społecznej Wybierz życie w ramach realizowanego przez Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny UM w Poznaniu Programu Polityki Zdrowotnej

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa : produkcja i transport materiałów promocyjnych Kampanii Społecznej Wybierz życie w ramach realizowanego przez Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny UM w Poznaniu Programu Polityki Zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa : produkcja i transport materiałów promocyjnych Kampanii Społecznej Wybierz życie dla 16 Wojewódzkich Ośrodków Koordynujących w ramach realizowanego przez GPSK UM w Poznaniu Programu Polityki Zdrowotnej pt. Populacyjny Program Profilaktyki i Wczesnego Wykrywania Raka Szyjki Macicy obejmująca: a)Broszury edukacyjne - w ilości 360 000 sztuk - produkcja (składanie, naświetlanie, druk w technologii CTP) 14 wersji po 20 000 szt. oraz 2 wersji po 40 000 szt. różniących się od siebie stopkami teleadresowymi w kolorze czarnym; - pakowane w paczki po 250 egzamplarzy; - transport do 16 miast wojewódzkich; - objetość broszury : 16 stron; - format : 150 x 100 mm, - kolor : CMYK + 3 Pantone (7+7), dwustronny, - okładka : 4 strony papier kredowy błyszczący 200g lakierowany - połysk, - wnętrze : 12 stron papier kredowy matowy 150g, - oprawa zeszytowa, dwukrotnie zszywana po boku 150 mm, b) Ulotki informacyjne - w ilości 520 000 sztuk - produkcja (składanie, naświetlanie, druk w technologii CTP) 14 wersji po 30 000 szt. oraz 2 wersji po 50 000 szt. różniących się od siebie stopkami teleadresowymi w kolorze czarnym; - transport do 16 miast wojewódzkich - pakowane w paczki po 300 egzemplarzy; - format 210 x 298 mm; - kolor : CMYK + 3 Pantone (7+7), dwustronny; - papier kredowy błyszczący 200g lakierowny; - falcowanie do formatu 99 x 210 mm - dwukrotnie składana c) Plakat Wybierz życie - w ilości 90 000 sztuk - produkcja (składanie, naświetlanie, druk w technologii CTP) 14 wersji po 5 000 egzemplarzy oraz 2 wersji po 10 000 sztuk różniących się od siebie stopkami teleadresowymi w kolorze czarnym; - transport do 16 miast wojewódzkich; - pakowane w paczki po 50 egzemplarzy - format plakatu : A1; - kolor CMYK + 3 Pantone (4+3) jednostronny; - papier kredowy, błyszczący 200g, lakierowany 2) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) podziału zamówienia na 16 wersji : - 14 wersji po 20 000 sztuk broszur edukacyjnych, 30 000 sztuk ulotek informacyjnych i 5 000 egzemplarzy plakatu; - 2 wersji po 40 000 sztuk broszur edukacyjnych, 50 000 sztuk ulotek informacyjnych oraz 10 000 sztuk plakatu, - różniących się od siebie stopkami teleadresowymi w kolorze czarnym, b) dostarczenia każdej z 16 wersji na adres podany w załączniku nr 1 i na określone nazwisko osoby wskaznej przez COK, c) przedstawienia Zamawiającemu wydruku próbnego - wg wzoru nadruku przekazanego w dniu podpisania umowy w formie elektronicznej - w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, d) realizacji zamówienia - wyprodukowanie wraz z dostarczeniem pod wskazane adresy - w terminie 21 dni od dnia akceptacji wydruku próbnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 i art. 36 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunku zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 6 do specyfikacji. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 7 do specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania; 1) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4) Dokumenty wymienione w punkcie 8.1, 8.2, 8.3 specyfikacji każdy Wykonawca składa oddzielne. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Na podstawie przepisu art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach