Przetargi.pl
Usługa: pranie bielizny szpitalnej.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Leśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (023) 6972653 , fax. (023) 6972653
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Leśna 1 1
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (023) 6972653, fax. (023) 6972653
    REGON: 00031017200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: pranie bielizny szpitalnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: pranie bielizny szpitalnej 1. Usługi prania bielizny szpitalnej z jednoczesną dezynfekcją, maglowaniem, prasowaniem, naprawą uszkodzeń, odbiór bielizny dwa razy dziennie i dostarczanie własnym transportem od poniedziałku do soboty w wyznaczonych godzinach i do wyznaczonych pomieszczeń szpitala, poradni i pozostałych wskazanych przez Przełożoną Pielęgniarek SP ZOZ. 2. Szacunkowe ilości i rodzaj bielizny do prania: - bielizna płaska - 26.000 kg - bielizna fasonowa - 3.600 kg - bielizna operacyjna - 4.400 kg. 3. Czysta bielizna winna być zabezpieczona workami foliowymi. 4. Bielizna noworodkowa winna być pakowana osobno i winna być zabezpieczona workami foliowymi. 5. Pieluchy muszą być spakowane w workach foliowych i dostarczone do centralnej sterylizatorni. 6. Bielizna operacyjna musi być pakowana osobno, sortowana zgodnie z przeznaczeniem, winna być dostarczana w workach foliowych do centralnej sterylizatorni. 7. Podane ilości przedstawione w SIWZ stanowią ilość szacunkową, a faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z potrzeb bieżących zamawiającego, określonych w udzielanych Wykonawcy zamówieniach. Podane ilości szacunkowe nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości dostaw podanych w SIWZ oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. 8. Przygotowanie i oznakowanie do transportu bielizny brudnej należy do zamawiającego. 9. Bielizna i pościel skażona pakowana będzie osobno, oznakowana w workach foliowych. 10. Środki do prania i dezynfekcji bielizny muszą posiadać atesty lub świadectwa jakości potwierdzone przez Państwowy Zakład Higieny lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych. Technologia prania powinna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń i gatunku tkaniny tak, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość oraz optymalne walory estetyczno- użytkowe powierzonej bielizny. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli usługobiorcy w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem mikrobiologicznym ( w szczególności badania czystości mikrobiologicznej w pralni przez Zamawiającego na koszt usługobiorcy). 12. Umowa zostanie zawarta do 31.12.2009 r. 13. Minimalny okres płatności: co najmniej 30 dni od dnia dostarczenia faktury. 14. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. 15. Transport bielizny (zewnętrzny i wewnętrzny) musi odbywać się wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do tego rodzaju transportu. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji transportu, którym przewożona jest bielizna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie usług pralniczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w tym minimum jednego szpitala oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 1.4. Pozytywna aktualna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca pralnię do prania bielizny szpitalnej. 1.5. Wykaz środków używanych w procesie prania wraz z atestami na stosowane środki załącznik nr 4 do siwz. 1.6. Kserokopia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 1.8 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.9 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 1.10 oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych od wykonawców - załącznik nr 3 do siwz. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach