Przetargi.pl
USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego z wykończeniem, tj. maglowaniem, prasowaniem oraz segregowaniem przedmiotów uszkodzonych. Ponadto usługa obejmuje odbiór i dostarczenie przedmiotów bezpośrednio do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wg wykazu poniżej: 1) Magazyn mundurowy – ul. Wojska Polskiego 33 , Orzysz bud. 304; 2) Punkt wymiany – JW 3797 – ul. Wojska Polskiego 33, Orzysz (kuchnia) 3) Punkt wymiany – WDW – ul. 1 Maja, Orzysz; 4) Magazyn mundurowy – ul. Nowowiejska 20, Giżycko bud. 1 5) Punkt wymiany – JW 3797– ul. Wojska Polskiego 21, Giżycko (kuchnia) 6) Magazyn mundurowy – ul. Kętrzyńskiego 1 bud. 34 m. Bemowo Piskie; 7) Magazyn mundurowy – ul. Gen. J. Bema 7, Węgorzewo bud. 22; 8) Magazyn mundurowy – ul. Wojska Polskiego 21 , Suwałki bud. 14; 9) Magazyn mundurowy – ul. Partyzantów 33 , Gołdap bud. 2. 2. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, do dokonania wizji lokalnej posiadanego przez wykonawcę sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. 4. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty odbioru i dostawy. W cenę kilograma wypranego /wyczyszczonego przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. 7. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 8. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest posiadanie pozwolenia wydanego na zasadach określonych w Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 9. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji usług (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp). Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę wynika z art. 29 ust. 3a Ustawy pzp. 9.1 Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 1) organizacja i koordynacja pracy podległych osób, 2) dozór nad stosowaniem środków piorących i techniki składania, zgodnych z zasadami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 9.2 UWAGA: Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 9.1 przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę oraz kontrola Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy pzp przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę – opisano w projekcie umowy (§ 3 ust. 10-13), stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany na każdej stronie (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Zestawienie cenowe, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach