Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
ul. Silniki 1 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (61) 8548 611 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych prania wodnego i chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla Jednostki Wojskowej 1156 oraz jednostek znajdujących się na zaopatrzeniu. Usługa prania wodnego - 35 000 kg usługs prania chemicznego - 23 000 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymagań nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1; wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4; parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3; Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik 5, - wymagane jest wykazanie minimum trzech usług o charakterze przedmiotu zamówienia o wartości zawierającej 100% ceny ofertowej brutto przedmiotu zamówienia, protokół z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzony przez właściwy terytorialnie inspektorat sanitarny potwierdzający spełnianie wymagań dla pralni zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz.U. nr 40 z dnia 19 maja 2000 r. poz.469).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną