Przetargi.pl
„USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW”

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: Gniezno, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 423 85 00 , fax. 614 261 118
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego
    ul. Poznańska 15 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 423 85 00, fax. 614 261 118
    REGON: 29136800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz nakładek płaskich -mopów wraz z dzierżawą tego asortymentu , w okresie od 1.01.2020r do 31.12.2021r. Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi ok. 120.000 kg, a w skali jednego miesiąca ok. 10.000 kg suchego prania, 3 000 sztuk mopów (nakładek płaskich) w użyciu. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywał się od poniedziałku do piątku bezpośrednio z oddziałów Szpitala, w godzinach od 9.00 do 11.00 Dostarczenie przedmiotu zamówienia bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku od 7.00 do 9.00 bezpośrednio na oddziały Szpitala wraz z dokumentacją zdawczo-odbiorczą, określającą ilości dostarczonego asortymentu z podziałem cenowym zgodnym z formularzem ofertowym. Jeżeli odbiór bielizny brudnej i dostaw czystej przypada na dzień wolny od pracy (święto) dostawa przypada dnia następnego po tym dniu do godz. 7.00 Termin, wielkość dostaw czystej bielizny określi harmonogram, który jest integralną częścią umowy. Znakowanie bielizny dzierżawionej będącej własnością Wykonawcy. Wykonawca oznakuje bieliznę dzierżawioną przy pomocy tagów/chipów lub ewentualnie dodatkowo w system kodów kreskowych (jako alternatywne źródło identyfikacji bielizny w przypadku utraty chipa), umożliwiających bezdotykową identyfikację, liczenie i ewidencję bielizny brudnej i czystej w zakładzie pralniczym. Wymogi dla tagów/chipów: 1) Tagi/chipy winny być pasywne, nie posiadające własnego źródła zasilania, 2) Zgodne z normą ISO 18000 3/ISO 15693, 3)Wytrzymujące min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji, 4) Tagi/chipy winny posiadać badania potwierdzające brak wpływów chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzęt elektronicznego, jak rozrusznik serca, defibrylator etc. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu z zastosowaniem preparatów posiadających atesty PZH. Kompleksowa usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej obejmujące w szczególności: dezynfekcja, pranie, dezynfekcja komorowa lub w przelotowych pralnico – wirówkach (pod warunkiem przedstawienia badań mikrobiologicznych i dowodów na skuteczna dezynfekcję z praniem), czyszczenie chemiczne, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, bieżące reperacje, segregacja i pakowanie bielizny. Pranie, suszenie, krochmalenie, maglowanie, prasowanie obejmować będzie pranie bielizny szpitalnej z dezynfekcja chemiczno – termiczną, która jest zgodna z zaleceniami PZH; maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba że inaczej wynika z zaleceń producenta. Czyszczenie chemiczne – koce, odzież pacjentów. Dezynfekcja komorowa – materace, poduszki, koce, w razie konieczności bielizna pościelowa. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, PIP, BHP). Usługa musi być wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia jeden raz na kwartał badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania we własnym zakresie wymazów bakteriologicznych - badań mikrobiologicznych. Przy dodatnim wyniku Zamawiający obciąży kosztami w/w badań Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia potwierdzenia wykonania dezynfekcji samochodu służącego do przewozu bielizny i odzieży szpitalnej. Sortowanie czystej bielizny, z zachowaniem podziału na asortyment, w worki foliowe. Opis pakietu uwzględnia: nazwę szpitala, nazwę asortymentu, nazwę i numer oddziału, ilość sztuk oraz wagę. Bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe i transport na wieszakach. Opis odzieży fasonowej zawiera: nazwę szpitala, komórkę szpitala, nazwę asortymentu, ilość sztuk oraz wagę. Opis odzieży i bielizny prywatnej pacjentów: nazwę szpitala, komórkę szpitala, nazwę asortymentu, ilość sztuk oraz wagę. Bielizna szpitalna oraz odzież i bielizna prywatna pacjentów pakowana jest w dwa worki foliowe lub rękaw foliowy oraz kosz do transportu bielizny , zabezpieczony pokrowcem. Worki foliowe zapewnia Wykonawca. Usługi pralniczo-dezynfekcyjne obejmować będą: - bieliznę pościelową, - odzież fasonowa (fartuchy), - ręczniki frotte i płócienne, - materace, - koce, materace, poduszki, - zasłony, firany, parawany, serwety, obrusy, - odzież i bielizna prywatna pacjentów (m.in. dresy, skarpetki, piżamy, swetry, majtki, koszule), i inne, - mopy (nakładki płaskie) Przedmiot dzierżawy: Bielizna pościelowa ( w ilości zabezpieczająca prawidłowe funkcjonowanie oddziałów – 4 zmiany tj. ok. 3 500 kompletów): poszwy, poszewki, prześcieradła. oraz nakładki płaskie ( mopy) – 3 000 sztuk. Przedmiot dzierżawy jest własnością dzierżawcy i to on ponosi za niego odpowiedzialność materialną. Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić bieliznę szpitalną nową (nie używaną). Bielizna pościelowa powinna być w jednym kolorze - białym, odpowiadać standardom i parametrom obowiązującym w służbie zdrowia. W dniu podpisania umowy Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego udostępni Zamawiającego w: 1. Bieliznę pościelową o następujących parametrach: bielizna bawełniano - poliestrowa o składzie 50% bawełna, 50% poliester, z tolerancją składu +/- 5%, o gramaturze – do 160 g/m2 , posiadająca certyfikat wydany przez niezależne laboratorium, potwierdzające spełnienie przez tkaninę odpowiednich norm jakościowych. Wymiary bielizny pościelowej: poszwy (160x200-210cm.) poszewki (70x80cm.) prześcieradła (160x250-280cm.) 2. Nakładki płaskie – długość 40 cm. Mop kieszeniowy płaski przystosowany do uchwytu o długości 40 cm waga 125 g. - skład części roboczej 47% bawełna, 53% poliester, skład podkładu ( podstawy mopa ) 35% bawełna, 65% poliester. Odporność na temp. prania 95 °C, suszenia 110 °C. Wymiary mopa: wymiary przed praniem zew.dł.440 mm,szer.145 mm, wymiary po praniu zew.dł.420 mm, szer.140 mm, wymiary przed praniem wew.dł.410 mm szer.125 mm, wymiary po praniu wew. dł.400 mm, szer.120 mm. Frędzle zamknięte w środku, rodzaj tkania wew. rzędów pętelek zapewniający brak możliwości wyciągnięcia nitki z tkaniny, frędzle otwarte na zewnątrz, posiadający dwie kieszenie do mocowania mopa na uchwycie, kieszenie mopa o wzmocnionym brzegu z rozciągliwego materiału zapewniającego zmniejszenie naprężeń i wyeliminowanie możliwości uszkodzeń mechanicznych, wymiary wew. kieszeni: szer. 120 mm, gł. 65 mm. Trwale oznakowanie(w kolorze czarnym) jednej kieszeni informacją o nazwie producenta, nazwie handlowej, przepisie prania, numerze katalogowym, rozmiarze mopa oraz dacie produkcji. Mop zaopatrzony w kolorowe lamówki ( min. 6 kolorów do wyboru )wszyte na całej długości mopa. Gwarancja min 250 cykli prawidłowych prań. Mop zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) nr 1007/2011 z dn. 27 września 2011roku w sprawie nazewnictwa włókien tekstylnych i oznakowania składu surowców wyrobów włókienniczych. Przedmiot dzierżawy, tj. 3 500 kompletów bielizny pościelowej oraz 3 000 nakładek płaskich (mopów) należy wprowadzić z dniem 01.01.2020 r, tj. w chwili rozpoczęcia wykonywania usługi . Zamawiający oświadcza, że ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Dostawa i odbiór (czystej, brudnej bielizny i odzieży) w siedzibie Zamawiającego. Transport odbywać się będzie transportem Wykonawcy. Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i bielizny czystej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej (fartuchów) w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie. Poprzez transport Zamawiający rozumie dojazd do siedziby Zamawiającego, załadunek, transport, wyładunek i złożenie w miejscu i w czasie wskazanym przez Zamawiającego /oddziały szpitala – Gniezno, ul. Poznańska 15. Znakowanie sortowanej odzieży – bielizny i odzieży szpitalnej wg wzoru: „Dziekanka” 001 - prześcieradła „Dziekanka” 002 - powłoki „Dziekanka” 003 - powłoczki „Dziekanka” 004 - koce „Dziekanka” 005 - ręczniki frotte „Dziekanka” 006 - ręczniki płócienne „Dziekanka” 007 - zasłony „Dziekanka” 008 - firany „Dziekanka” 009 - parawany „Dziekanka” 010 - serwety „Dziekanka” 011 - obrusy „ Dziekanka” 012 - mopy Znakowanie sortowanej odzieży fasonowej, odzieży prywatnej pacjentów wg wzoru: Nazwa jednostki Komórka organizacyjna Określenie asortymentu Szpital „Dziekanka”, np. oddział 12, Odzież fasonowa /odzież prywatna Uwaga: Zamawiający ze względu na specyfikę Szpitala i hospitalizację pacjentów agresywnych pobudzonych, upośledzonych umysłowo dopuszcza ewentualność zniszczenia lub uszkodzenia dzierżawionego asortymentu w ilości do 3% całości dzierżawionego asortymentu!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potw. za zg. z oryginałem przez notariusza, o ile prawo do podpisania), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. 2. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach