Przetargi.pl
usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej pracowników oraz prasowania .

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 100
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5374655 , fax. 081 5374624
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Kraśnicka 100 100
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5374655, fax. 081 5374624
    REGON: 43101894000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej pracowników oraz prasowania .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia usługa prania na zewnątrz bielizny szpitalnej ubrań szpitalnych i pozostałego asortymentu. - Do bielizny szpitalnej zalicza się : a ) bieliznę pościelową ( poszwy, prześcieradła, poszewki, podkłady ) b ) bieliznę operacyjną ( koszule, prześcieradła, podkłady, serwety) c ) odzież operacyjną ( bluzy, spodnie, fartuchy, sukienki) d ) pieluchy, bieliznę dla dzieci i niemowląt ( kaftaniki, śpiochy, kocyki itp. ) e) bieliznę pacjentów szpitala tj.: pidżamy, koszule, szlafroki - Do ubrań szpitalnych zalicza się odzież roboczą pracowników medycznych i fizycznych ( bluza, spodnie, spódnica, fartuchy i inna odzież ochronna) - Do pozostałego asortymentu zalicza się: a) koce, kołdry, firany, zasłony, poduszki b) materace na łóżka, materace p/odleżynowe c ) inne ( ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, pokrowce na materace, wykładziny dywanowe d) nakładki bawełniane ( mop ) - Usługa obejmuje: a) moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, składanie oraz sortowanie b) krochmalenie wyznaczonego asortymentu tj. obrusy, parawany i fartuchy płócienne. c) dezynfekcja materacy, poduszek i innego asortymentu, d) dezynfekcję i sterylizację w szczególności bielizny dla dzieci i niemowląt e) czyszczenie chemiczne, naprawy szwalnicze ( szycie, reperacja itd.) f) odbiór asortymentu brudnego przez Wykonawcę, załadunek i transport, rozładunek czystego asortymentu do magazynu czystej bielizny Zamawiającego na koszt wykonawcy g) prasowanie garsonek i fartuchów 5. Wymagania i opis przedmiotu zamówienia Sposób przyjmowania asortymentu brudnego i dostawy asortymentu czystego : a ) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi prania asortymentu i jego dostarczenia w ciągu 24 godzin wraz z transportem. Usługa ma być wykonana przez co najmniej pięć dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty. b ) Wykonawca odbierze asortyment brudny z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego raz dziennie od godziny 10.00 do 11.00 w każdy dzień świadczonej usługi. c ) Wykonawca dostarczy czysty asortyment do magazynu bielizny czystej w każdy dzień świadczonej usługi raz dziennie od 10.00 do 11.00 . d ) Wykonawca dostarczy czysty asortyment w takiej samej ilości jaką odebrał z magazynu bielizny brudnej w dniu poprzednim. e ) w przypadku zwiększonej ilości dni wolnych od pracy, strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi z trzydniowym wyprzedzeniem, celem zapewnienia ciągłości świadczonych usług - usługa nie może być świadczona z przerwą świąteczną dłuższą niż dwie doby. f) w przypadku nie wywiązywania się z terminów świadczonej usługi w zakresie odbioru brudnego i dostarczenia czystego asortymentu jak również niedostatecznej jakości pranego asortymentu, Zamawiający ma prawo do wnoszenia reklamacji na piśmie za pomocą faxu, e-mail, lub osobiście. g) Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej odpowiedzi na w/w reklamację w formie pisemnej. h) Ważenie asortymentu czystego upranego będzie odbywać się u Zamawiającego w obecności upoważnionego pracownika Wykonawcy. h) Ilość ważonego asortymentu odnotowywana będzie w protokole zdawczo - odbiorczym podpisanym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy w celu poświadczenia jej zgodności. i) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną 3. Do obowiązków Wykonawcy należy : a ) wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami b ) zapewnienie w cenie usługi worków foliowych do pakowania asortymentu c ) stosowanie oddzielnych środków transportu na brudny i czysty asortyment, lub wyposażonych w hermetycznie zamykane kontenery ( inne pojemniki szczelnie zamknięte ) zabezpieczającej oddzielenie asortymentu czystego i brudnego w środku transportu. d ) dostarczenie ubrań szpitalnych na wieszakach, zabezpieczonych pokrowcami ochronnymi z folii e ) stosowanie profesjonalnych środków piorących i dezynfekcyjnych : - gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia asortymentu zapewniającego odpowiedni poziom bieli, trwałości koloru, wytrzymałości asortymentu na rozciąganie, odpowiednich walorów użytkowych f ) wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy będących przedmiotem usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonego lub zagubionej asortymentu w ciągu 5 dni daty protokołu zdawczo - odbiorczego, w którym został ujawniony brak lub uszkodzenia asortymentu. g ) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację usługi pralniczej i transportu bielizny wobec Zamawiającego oraz organów kontroli h ) odpowiedzialność za czystość mikrobiologiczną pranej bielizny i ) stosowanie odpowiednich standardów i procedur higienicznych podczas prania i transportu bielizny j) segregowanie asortymentu czystego wg. rodzaju asortymentu, pakowanie w podwójne worki po uprzednim wychłodzeniu i dostarczenie do magazynu bielizny czystej Zamawiającego. k) segregacja ma polegać na tym, że każdy rodzaj przedmiotu zamówienia ma być pakowany wg. asortymentu. l) ścisłe przestrzeganie godzin odbioru brudnego i dostawy czystego asortymentu. ł) w sytuacjach nagłej, nieprzewidzianej potrzeby pilnego dostarczenia czystego asortymentu ( np. wypadek zbiorowy, epidemia ). Wykonawca dostarczy asortyment do 8 godzin od powiadomienia w ilości uzgodnionej telefonicznie, faxem lub e-mail.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach