Przetargi.pl
Usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.

Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-004 Warszawa, ul. Żelazna 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5369328 , fax. 022 5369378
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Żelazna 90 90
    01-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5369328, fax. 022 5369378
    REGON: 01210342300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy świadczenia usługi prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ. Zamówienie obejmuje świadczenie usług pralniczych w zakresie: 1. Odbioru i transportu brudnej bielizny szpitalnej: a. odbiór brudnej bielizny od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 10.00; b. każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, a w przypadku odzieży ochronnej i roboczej listy imiennej; c. maksymalny czas prania bielizny - 24 h (z wyjątkiem punktu d); d. w razie braku czystej bielizny w Szpitalu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, tzn. w ciągu 5 godzin; e. w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny; f. transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. W wyjątkowych przypadkach, kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną, jest on ponownie dezynfekowany. g. Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania i załadunku; h. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; 2. Prania brudnej bielizny: a. Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek b. pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); c. stosowane środki w procesie odkażania, prania i wybielania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej; d. maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); e. maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; d. bielizna wracająca powinna być złożona lewą stroną do wierzchu; e. Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych/ użytych materiałów; f. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu; 3. Dostawy i transportu czystej bielizny: a. dostawy czystej bielizny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 8.30; b. czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe (koloru zielonego) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; c. fartuchy i mundurki personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane i dostarczane w stanie powieszonym i zafoliowane; d. czysta bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach: - zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (zakażeniem); - umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest bielizna Zamawiającego - każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotność 10 lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu. Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostaną ustalone między stronami; e. każdorazowe przekazanie czystej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, a w przypadku odzieży ochronnej i roboczej listy imiennej; 4. Pozostałe warunki a. bielizna szpitalna jest odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana Szpitalowi w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za bieliznę następuje w przeliczeniu na kilogramy, z pominięciem asortymentu - różności i odzieży ochronnej i roboczej - rozliczanego wg sztuk; b. organizacja transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej będzie gwarantowała nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz będzie wykluczała kontakt czystej bielizny z brudną; c. pralnia, w której wykonywane będą usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej z 10 listopada 2006 (DZ. U. z dnia 24 listopada 2006) d. pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach; e. pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny, f. usługa będzie wykonywana transportem Wykonawcy g. Wykonawca ponosi koszty związane z: - transportem (w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu - worki, folia), - naprawą uszkodzonej bielizny (pkt.2e), - odkupieniem rzeczy zgubionych oraz dostarczeniem druków wymaganych do rozliczenia ze Szpitalem; h. Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w wyniku realizowania przedmiotu zamówienia; 5. Ocena stanu higienicznego a. Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych z magla, regałów do czystej bielizny, rąk personelu (dwóch pracowników). Wyniki badań mikrobiologicznych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przynajmniej raz w kwartale. b. Wykonawca, na prośbę Zamawiającego, dostarczy kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną. c. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury; d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania audytów u Wykonawcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 931000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.05.2010 roku do godz. 1000. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Kopia dowodu wniesienia wadium (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) - dołączona do oferty. Wysokość wadium: Wadium zamówienia wynosi 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku BPH PBK S.A. XIX O W -Wa, nr konta: 53 1060 0076 0000 3300 0013 5793. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zarówno gwarancje jak i poręczenia, muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Zatrzymanie wadium: W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach