Przetargi.pl
USŁUGA PRALNICZA Z NAJMEM POMIESZCZEŃ ORAZ DZIERŻAWĄ SPRZĘTU

Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6730543, 6723127 , fax. 023 6730274, 6722764
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 2 2
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6730543, 6723127, fax. 023 6730274, 6722764
    REGON: 00031162200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciechanow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRALNICZA Z NAJMEM POMIESZCZEŃ ORAZ DZIERŻAWĄ SPRZĘTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pralnictwa. Wykonanie usługi pralniczej poza pralnią szpitalną, z najmem pomieszczeń i dzierżawą sprzętu oraz urządzeń znajdujących się w tych pomieszczeniach (zał. nr 3 do siwz - schemat pomieszczeń magazynów bielizny szpitalnej, zał. nr 4 do siwz - wykaz sprzętu i urządzeń stanowiących wyposażenie magazynów bielizny szpitalnej) Usługa pralnicza 1.1. Usługa obejmuje (w skali kwartału): pranie, dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawę uszkodzonej bielizny i odzieży szpitalnej w ilości do 55 000 kg, w tym: a) bielizna szpitalna ogólna (powłoki, powłoczki, prześcieradła, podkłady, pieluchy, piżamy męskie, dziecięce, koszule flanelowe dla położnic, śpiochy, kaftany, szlafroki, worki, serwety, zasłony, firany, obrusy itp.); b) bielizna szpitalna zabiegowa (prześcieradła, serwety, fartuchy, czepki, spodnie, spódnice, bluzy itp.); c) bielizna szpitalna osobista; d) odzież ochronna (fartuchy, odzież dla pracowników pionu technicznego i gospodarczego itp.); e) koce, itp. 1.2. Wymagania zamawiającego wobec oferowanej usługi: a) Transport brudnej i czystej bielizny i odzieży szpitalnej wewnątrz Szpitala (łącznie z dwoma oddziałami zamiejscowymi) w zamkniętych, krytych wózkach przez pracownika wykonawcy - oddzielne wózki do czystej i brudnej bielizny. b) Prowadzenie ewidencji zleconej do prania bielizny i odzieży szpitalnej (odzież ochronna pracowników) na druku zdawczo-odbiorczym oraz transportu brudnej, czystej bielizny i odzieży szpitalnej. c) Przyjmowanie i wydawanie bielizny i odzieży: - odbiór czystej bielizny zabiegowej (operacyjnej) - najpóźniej do godz. 8:00 dnia następnego; - odbiór bielizny czystej (od wykonawcy) i dostawa bielizny brudnej (do wykonawcy) według harmonogramu ustalonego w uzgodnieniu z zamawiającym, 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel), począwszy od godz. 6:00 (harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy); - wykonanie usługi pralniczej w terminie 24 godzin od odbioru brudnej bielizny i odzieży od zamawiającego, potwierdzone na druku zdawczo-odbiorczym; - ważenie czystej, suchej bielizny i odzieży przy odbiorze, odbywać się będzie u zamawiającego w obecności pracownika Szpitala. d) Pracownicy wykonawcy muszą posiadać aktualne książeczki zdrowia z pełnymi badaniami wymaganymi na danych stanowiskach pracy oraz muszą przestrzegać przepisów BHP i ppoż. e) Wykonawca będzie ponosił konsekwencje prawne i finansowe wynikajace z ustaleń kontroli przeprowadzanych przez stację sanitarno-epidemiologiczną, inne instytucje uprawnione do kontroli oraz osoby uprawnione do kontroli ze strony zamawiającego. f) W przypadku spornej oceny wartości zniszczonej bielizny i ubrań, ostateczna decyzja należy do komisji złożonej z przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy, a w przypadku dalszych nieprawidłowości, źle wyprana bielizna zostanie poddana ekspertyzie na koszt wykonawcy. g) Pościel oraz bielizna szpitalna z oddziałów zabiegowych, zakaźnych, bloku operacyjnego - pakowana w podwójne worki foliowe oraz worek płócienny, natomiast z pozostałych odziałów/działów w pojedynczy worek foliowy oraz worek płócienny. Worki z czystą i brudną bielizną muszą być szczelnie zamknięte i oznakowane. Najem pomieszczeń 1.3. Najem przez wykonawcę od zamawiającego pomieszczeń magazynów bielizny szpitalnej o łącznej powierzchni 193,5 m2 - rozmieszczenie pomieszczeń ujęto w schemacie stanowiącym zał. nr 3 (wykonawca może dokonać na własny koszt oględzin pomieszczeń magazynów). 1.4. Wykonawca ponosić będzie wszystkie koszty eksploatacyjne pomieszczeń i urządzeń, w tym: a) energii elektrycznej, b) ciepłej i zimnej wody, c) transportu nieczystości, d) odprowadzania ścieków, e) podatku od nieruchomości, itp. W przypadku kosztów określonych w punktach a) i b) - wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania we własnym zakresie i na własny koszt liczników. Za odprowadzane ścieki wykonawca będzie obciążany na podstawie wskazań licznika zużytej wody. 1.5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania usługi pralniczej, na własny koszt zapewni należyty stan techniczny użytkowanych pomieszczeń, umożliwiający zachowanie i utrzymanie wymaganych warunków higienicznych i zdrowotnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN /słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN/ 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w pkt 1. Części X. siwz. 3) Wadium należy wpłacić na konto: Kredyt Bank S.A. Oddział Ciechanów Nr 71 1500 1386 1213 8003 8532 0000 Uwaga: Wymagamy, aby na dowodzie wpłaty opisać: nazwę przetargu oraz nr sprawy. 4) Wadium może być wniesione również w następujących formach: a. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b. gwarancjach bankowych; c. gwarancjach ubezpieczeniowych; d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 5) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi dysponować doświadczeniem w realizacji usług pralniczych, dla co najmniej dwóch odbiorców przez okres min. 12 miesięcy z dziennym przerobem, co najmniej 400 kg dla każdego. 3. Transport bielizny musi odbywać się samochodami z podzielonymi skrzyniami ładunkowymi na komory do bielizny czystej i brudnej (wymaga się dysponowania min. dwoma takimi samochodami) lub oddzielnymi samochodami do transportu bielizny czystej i bielizny brudnej. Samochody muszą posiadać aktualne pozytywne opinie stacji sanitarnej. 4. Wykonywanie usługi pralniczej musi odbywać się w pralni spełniającej wymagania zawarte w części XIV - /Pralnia/ załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. 5. Wykonawca musi dysponować środkami chemicznymi dopuszczonymi do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. 6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 7. O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Uwaga: Dokument musi być datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. b) Oświadczenie, czy wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; (zał. nr 2 do siwz). c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; (zał. nr 2 do siwz). d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: Dokument musi być datowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. Na potwierdzenie znajdowania się wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie niższą niż 300 000,00 PLN. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: f) Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług pralniczych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem (dla każdej): - nazwy, adresu i numeru telefonu zamawiającego, - opisu przedmiotu usługi, - dat wykonania, - wartości usługi. Uwaga: Wymagamy dołączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. g) Wykaz środków transportu jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualną opinią sanitarną wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny, dotyczącą środków transportu jakimi dysponuje wykonawca. h) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje wykonawca. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: i) Dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Na potwierdzenie spełnienia przez oferowaną usługę wymagań stawianych przez zamawiającego: j) Opinia sanitarna dotycząca pralni w której wykonywana będzie usługa, wydana przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzające spełnianie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 213, poz. 1568) w sprawie wymagań (zawarte w części XIV - /Pralnia/ załącznika nr 1 do rozporządzenia), jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. k) Wykaz środków pralniczych i dezynfekcyjnych, które będą używane do wykonania zamówienia: typ, rodzaj, markę z charakterystyką substancji niebezpiecznych. l) Przepis prania bielizny pościelowej i operacyjnej stosowany przez wykonawcę. Inne dokumenty: m) Formularz ofertowy ściśle według wzoru zamawiającego (zał. nr 1-2 do siwz). n) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji zamawiający żąda, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie zamawiającego. Wymagamy, aby do dowodu wniesienia wadium w postaci gwarancji, która podlega zwrotowi dołączyć kopię potwierdzoną za /zgodność z oryginałem/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalciechanow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach