Przetargi.pl
Usługa pralnicza w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6345077 , fax. 012 6335354
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Montelupich 7 7
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6345077, fax. 012 6335354
    REGON: 35114186900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pralnicza w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi pralnicze. Kod CPV: 983100000-9 - usługi prania i czyszczenia na sucho obejmujące: pranie, prasowanie, dezynfekcję oraz dokonanie drobnych napraw krawieckich następującego asortymentu: prześcieradła , poszewki, ręczniki, ścierki do naczyń, piżamy, koszule bawełniane, ubrania drelichowe, ubrania robocze, koce,poduszki,fartuch kucharza, bielizna pościelowa szpitalna ,odzież ochronna lekarska. 2.Łączna maksymalna ilość asortymentu prania w kilogramach w okresie obowiązywania umowy wynosi 56 000 kg. Wymienione ilości mogą ulec zmianom w zależności od zaludnienia aresztu śledczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 .). Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane według treści oświadczeń określonych w pkt. IX B Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia. b) spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz.1568 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: -wypełniony i podpisany formularz ofertyprzez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika dołączyć stosowne pełnomocnictwo), -oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy ( załącznik nr 4 ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. VIII SIWZ składa: -oświadczenie art.22 ust. 1 Pzp. (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) -oświadczenie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ) - oświadczenie, iż spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz.1568 z późn.zm.). (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach