Przetargi.pl
Usługa prac konserwatorskich i drobnych remontów na potrzeby PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Białymstoku

PGE Obrót S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. 8-go Marca
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 865 62 85 , fax. 17 865 60 01
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGE Obrót S.A.
    ul. 8-go Marca 6
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 865 62 85, fax. 17 865 60 01
    REGON: 69025455900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pge-obrot.pl/Przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prac konserwatorskich i drobnych remontów na potrzeby PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest: „Usługa prac konserwatorskich i drobnych remontów na potrzeby PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Białymstoku. Usługa będzie wykonywana na obiekcie należącym do Zamawiającego położonym przy ul. Świętojańskiej 12 w Białymstoku. Pod uwagę będzie brana cena roboczogodziny za prace konserwatorskie i drobne remonty w budynku Oddziału, w skład których wchodzą przede wszystkim: • drobne naprawy instalacji elektrycznej, wodociągów i kanalizacji, • drobne remonty budowlane, • drobne naprawy stolarki budowlanej i meblowej • przenoszenie mebli, dokumentów • wykonywanie innych prac po uprzednim uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie koszty (wraz z kosztami usunięcia powstałych odpadów i innych nieczystości) i prace niezbędne do utrzymania w prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że powierzchnia całkowita budynku należącego do Zamawiającego wynosi 3499,3 m2. W przypadku konieczności wykonania robót polegających na naprawie lub wymianie elementów, Wykonawca sporządzi kosztorys który przedstawi do akceptacji Zamawiającego. Zaakceptowany kosztorys będzie podstawą do podjęcia się wykonania tych prac, w takim przypadku Zamawiający zwraca Wykonawcy poniesione koszty zakupu materiałów. Wykonawca będzie wykonywał prace przy pomocy własnych środków technicznych. 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace zgodnie z SIWZ, obowiązującymi normami, przepisami, (także przepisami BHP i przeciwpożarowymi) oraz zasadami wiedzy technicznej. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. 2. Prace powinny być prowadzone w taki sposób, aby ciągi komunikacyjne były czyste (wszelkie nieczystości będą usuwane na bieżąco) i pozwalające na bezproblemowe i bezpieczne poruszanie się interesantów oraz pracowników PGE Obrót S.A. 3. Z uwagi na fakt, że w trakcie wykonania zamówienia przewiduje się powstanie odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, Wykonawca zobowiązany jest do ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca będzie wykonywał prace w oparciu o polecenia wydawane na bieżąco i bezpośrednio przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. W przypadku bardziej skomplikowanych prac w oparciu o harmonogram prac uzgodniony z Zamawiającym, a ze względu na wykonawstwo robót na czynnym obiekcie dodatkowo będzie je koordynował z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawcy mogą przed przystąpieniem do przetargu dokonać wizji lokalnej w celu oszacowania zakresu prac, po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu , b) oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, potwierdzające, że Wykonawca: • Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zakupu • Posiada uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zakupu c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zakupu, wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie przestępstw o których mowa w ust. 10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach