Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Knosały 3/5 3/5
10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
REGON: 00444786700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyn. Przedmiot zamówienia polega na wypłacie świadczeń w formie wypłaty gotówkowej w kasach wykonawcy. Szacunkowa m-czna kwota wypłat wynosi ok.550 000 zł Szacunkowa kwota roczna wypłat wynosi ok.6 600 000 zł Termin wypłat 01.01.2010r. do 31.12.2010r. Szacunkowa m-czna liczba wypłat wynosi ok.1800 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z póżn zm) : 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5.posiadają minimum 15 punktów/filii na terenie miasta Olsztyn. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie nr 1 i nr 2 -o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Wykaz punktów/filii którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia minimum -15 punktów/filii na terenie miasta Olsztyn. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał: 1.Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. nformacje o trybie sprawdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i dokonanie wg zasady : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykaz punktów/filii na terenie miasta Olsztyn 6.Polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Pełnomocnictwo 8.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców, prowadzone przez banki mające siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
Dodano: 2016-02-03 - Świadczenie usługi pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2015-10-23 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Janowiec Kościelny w 2015 roku, w kwocie 1.100.000,00 zł
Dodano: 2015-09-10 - Udzielenie pożyczki długoterminowej lub kredytu długoterminowego
Dodano: 2015-08-18 - SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO)
Dodano: 2015-05-18 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, UBEZPIECZENIE MIENIA OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU ORAZ WANDALIZMU, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2015-04-21 - Świadczenie usługi pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2014-12-16 - Usługa udzielenia pożyczki na kwotę 2.900.000,00 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy ) dla potrzeb Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o
Dodano: 2014-09-11 - Usługa obsługi bankowej rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych wraz z kredytem w rachunku - II postępowanie
Dodano: 2014-07-23 - Badanie sprawozdań finansowych za rok 2014 jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez RDLP w Olsztynie
Dodano: 2014-07-17