Przetargi.pl
Usługa poligraficzna na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    ul. Pańska 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
    REGON: 14018743500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.artmuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum/inne instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa poligraficzna na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego oraz zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia (dalej: „SIWZ”), zasadami sztuki drukarskiej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami, usługi poligraficznej w zakresie druku książek (dalej: „Druk”) dotyczącej działalności Zamawiającego, a mianowicie: Druk 2 książek, w nakładzie 500 i 1000 egz. (wraz z zamieszczonymi do nich wkładkami) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do niniejszego SIWZ. Oraz załączniku nr 4 Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczne potwierdzenie spełnianych wymagań (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy do oferty przedłożyć: 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przedłożyć: 3.1. oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia (według szablonu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3.2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. (według szablonu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)* *Wykonawca, który w momencie składania oferty jest świadomy, że nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak w tym wypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy. 3.3.Dla potwierdzenia kryterium jakości wykonawca jest zobowiązany do oferty 5 arkuszy wydruków obrazu testowego z polami tonalnym nadrukowanymi rastrem AM o liniaturze 200 lpi, na papierze dwustronnie powlekanym matowym o następujących właściwościach: • wolumen: 1,15 cm³/g • białość: 81–85% • nieprzezroczystość wg. ISO lub normy równoważnej: 91-95% • gramatura: 65 g/m2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach