Przetargi.pl
Usługa polegająca na zarządzaniu projektem w ramach projektu pn. Nowa Szansa, nr projektu: POKL.09.01.02-02-005/11

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na zarządzaniu projektem w ramach projektu pn. Nowa Szansa, nr projektu: POKL.09.01.02-02-005/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem, który jest realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 6 w Wałbrzychu, ul. Główna 2, w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. Forma zatrudnienia: umowa zlecenia na okres 16 miesięcy. Część zamówienia nr 1 - Koordynatora projektu. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: -Koordynowanie, opiniowanie i nadzór nad działaniami w ramach projektu przez cały okres jego realizacji w szkole; -Monitorowanie rezultatów projektu; -Rekrutacja uczestników projektu; -Weryfikacja zgodności zadań z zawartymi umowami; -Przygotowanie zestawienia zapotrzebowania szkoły na materiały dydaktyczne i biurowe; -Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024); -Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Część zamówienia nr 2 - Specjalisty ds. nadzoru pedagogicznego. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: -Wsparcie Koordynatora projektu w działaniach związanych z zarządzaniem procesem realizacji projektu; -Wsparcie merytoryczne i techniczne dla uczestników projektu, obsługa organizacyjna zajęć dydaktycznych; -Dbanie o odpowiednią motywację uczestników do udziału w zajęciach i wysoką frekwencję na zajęciach; -Koordynowanie, monitorowanie i ewaluacja prac kadry dydaktycznej oraz bieżąca sprawozdawczość; -Ocena merytoryczna i ocena zgodności planów pracy kadry dydaktycznej z projektem; -Kontrola obecności uczestników na zajęciach; -Przygotowanie raportów osiągnięcia celów i rezultatów; -Prowadzenie ewaluacji zadań projektowych; -Prowadzenie ewidencji godzin pracy nauczycieli; -Informowanie Koordynatora i kierownika projektu o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły lub mogą wystąpić w trakcie realizacji projektu; -Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024); -Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/personelzarzadzajacy.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach