Przetargi.pl
„Usługa polegająca na zapewnieniu bezpieczeństwa osobom korzystającym z krytej pływalni Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowicza w Krakowie. "

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-410 Kraków, ul. Strąkowa 3A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 122601330 , fax. +48 122601331
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158
    ul. Strąkowa 3A
    30-410 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 122601330, fax. +48 122601331
    REGON: 350738045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp158.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa polegająca na zapewnieniu bezpieczeństwa osobom korzystającym z krytej pływalni Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowicza w Krakowie. "
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na zapewnieniu bezpieczeństwa oso-bom korzystającym z krytej pływalni Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowi-cza w Krakowie.2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 3 do SWZ.3. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:3.1. Podejmowania czynności określonych w art. 13 i art. 16 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. – o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jedn. Dz.U. 2022, poz. 147);3.2. Wyposażenia ratowników w środki łączności przystosowane do warunków pływalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych, 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. W pieniądzu na konto Zamawiającego (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): 02 1020 4900 0000 8102 3015 6058 prowadzony przez PKO BP S.A .3.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ż e poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.3.3. W gwarancjach bankowych.3.4. W gwarancjach ubezpieczeniowych.3.5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: „ Wadium – postępowanie nr SP158.26.2.2023”5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu elektronicznego wystawionego na rzecz Zamawiającego – Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowicza w Krakowie.6. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Dokumenty wadialne muszą być wystawione w języku polskim. Siedziba instytucji wystawiającej gwarancję lub poręczenie musi być zlokalizowana w państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie, które jest stroną Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych lub innych umów międzynarodowych, których strona jest Unia Europejska. Jeżeli gwarancja lub poręczenie ma zabezpieczać ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzie-lenie gwarancji lub poręczenia powinno nastąpić w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niezbędne jest wskazanie w treści gwarancji lub poręczenia wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i wskazanie, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest podmiotem wnoszącym wadium. Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądz nie może być utrudnione, dlatego w treści dokumentu wadialnego powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, ż e wszystkie spory odnośnie wadium będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie chyba że wynika to z przepisów prawa. Przedłużenie ważności wadium nie może być uzależnione od zwrotu dokumentu.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.8. Gwarancje lub poręczenia powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Beneficjenta zgłoszone w terminie związania ofertą do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 pkt. 1-3 ustawy. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy.9. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy10. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od:10.1. Upływu terminu związania ofertą.10.2. Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.3. Unieważnienia postępowania za wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.(...)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;1.2. zdolności technicznej lub zawodowej.2. W zakresie warunku wymienionego w ppkt. 1.1., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:2.1. posiadał aktualne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego wydane na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. – o bezpieczeństwie osób przebywających w obszarach wodnych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 714).2.2. posiadali aktualny wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne pro-wadzonego przez Wojewodę Małopolskiego na podstawie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwo-wym Ratownictwie Medycznym (teks jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1720 z późn. zm.).3. W zakresie warunku wymienionego w ppkt. 1.2., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:3.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub rozpoczął realizację minimum trzech usług polegających na zapewnieniu bezpieczeństwa osobom korzystającym z pływalni szkolnych – trwających nie krócej niż 10 miesięcy;3.2 dysponował osobami posiadającymi uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności uprawnienia ratowników wodnych, o których mowa w ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. – o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 714), uprawnienia ratowników medycznych, o których mowa w ustawie z dnia 8 września 2006 r. – o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jedn. Dz.U. 2022, poz. 1720 z późn. zm.), tj. powołał i utrzymał przez okres realizacji zamówienia minimum 11 osobowy zespół w skład którego wejdzie koordynator odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia oraz minimum 10 ratowników wodnych posiadających minimum czteroletnie doświadczenie w ratownictwie wodnym od uzyskania wymaganych uprawnień oraz minimum czteroletnie doświadczenie w ratownictwie wodnym na terenie pływalni szkolnych – w tym 4 przewidzianych do ewentualnych zastępstw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach