Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
- Data zamieszczenia: 2010-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
ul. Marymoncka 99/103 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
REGON: 00028909300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na zamieszczeniu reklamy w pismach o tematyce medycznej w ramach promocji projektu realizowanego przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego pn. /Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: ZP-617-3/10) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na zamieszczeniu reklamy w pismach o tematyce medycznej w ramach promocji projektu realizowanego przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego pn. /Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części zamówienia. Część nr 1 - Zamieszczenie insertu - pismo o charakterze medycznym ogólnym Wymagania: a) Pismo polskojęzyczne o charakterze medycznym - ogólnym. b) Insert w formacie A5, do zamieszczenia 140 000 egzemplarzy, do odebrania od Zamawiającego w dniu podpisania umowy. c) Zasięg kolportażu, oddziaływania pisma - cały kraj. d) Grupy docelowe - czynni zawodowo lekarze. e) Termin realizacji do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. f) Materiał do zamieszczenia w piśmie przygotowany przez Zamawiającego. g) Gazeta wraz z insertem ma być zafoliowana lub zabezpieczona w sposób zapewniający dotarcie insertu do ostatecznego odbiorcy. h) Wykonawca zamieści po 1 egz. insertu w 1 egzemplarzu pisma. i) Średni nakład jednorazowy w roku 2009 - minimum 30 000 egz. j) 2 egzemplarze dowodowe pisma dla Zamawiającego wysłane wraz z fakturą. Część nr 2 - Publikacja ogłoszeń w roku 2010 - pismo o charakterze medycznym specjalistycznym dla ratowników medycznych lub anestezjologów - kwartalnik Wymagania: a) Pismo polskojęzyczne o charakterze specjalistycznym. b) Ogłoszenie w formacie odpowiadającym całej jednej stronie wydawnictwa. c) Umiejscowienie - strona redakcyjna d) Częstotliwość wydawania raz na kwartał. e) Kolor: pełny kolor. f) Zasięg kolportażu, oddziaływania pisma - cały kraj. g) Grupy docelowe - czynni zawodowo lekarze - przedstawiciele jednostek ratownictwa medycznego, lub anestezjolodzy. h) Czas ukazywania się ogłoszenia - 1 publikacja w ramach zawartej umowy i) Średni nakład jednorazowy w 2009 r. minimum 2 500 egz. j) Materiał do zamieszczenia w piśmie przygotowuje Zamawiający k) 2 egzemplarze dowodowe dla Zamawiającego wysłane wraz z fakturą. Charakterystyka ogłoszenia: a) Wymiar: format odpowiadający całej jednej stronie wydawnictwa. b) Rozdzielczość wersji elektronicznej: 300 dpi. c) Kolorystyka: pełen kolor, wg przesłanego drogą elektroniczną projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja działań Zamawiającego poprzez zakup pakietów uczestnictwa w wydarzeniach na terytorium RP
Dodano: 2016-07-27 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn ZP.271.53.2016
Dodano: 2016-06-30 - Działania mające na celu promocję Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji
Dodano: 2016-06-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjnej
Dodano: 2016-05-30 - Usługi reklamowe - pięć form reklamowych
Dodano: 2016-03-10 - Zakup czasu reklamowego
Dodano: 2016-02-26 - Przygotowanie i realizacja programu promocji na targach Cosmoprof 2016 organizowanych w Bolonii (Włochy) w terminie 18-21 marca 2016 r. w związku z objęciem przez Polskę na tych targach statusu kraju partnerskiego
Dodano: 2016-02-08 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa stołowego podczas turniejów tenisa stołowego w 2016 roku.ZP.271.9.2016
Dodano: 2016-02-03 - Promocja gminy Grodzisk Mazowiecki przez klub sportowy tenisa stołowego podczas turniejów tenisa stołowego od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-01-07 - Usługa opracowania Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych wraz z dostawą materiałów promocyjnych
Dodano: 2015-11-12