Przetargi.pl
Usługa polegająca na zamieszczeniu reklamy w Internecie w ramach promocji projektu realizowanego przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego pn. /Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy ZP-617-2/10)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2010-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na zamieszczeniu reklamy w Internecie w ramach promocji projektu realizowanego przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego pn. /Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy ZP-617-2/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na zamieszczeniu reklamy w Internecie w ramach promocji projektu realizowanego przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego pn. /Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolnie wybraną liczbę części zamówienia. Część nr 1 - umieszczenie bannera/billboardu reklamowego, stanowiącego równocześnie link do strony www.cmkp.edu.pl, na portalu o charakterze medycznym ogólnym Wymagania a) miejsce zamieszczenia bannera/billboardu reklamowego - portal o charakterze medycznym adresowany do lekarzy, b) umiejscowienie: strona główna, górna część serwisu, c) rozmiar bannera/billboardu: min. 750 x 100 px d) obecność na portalu 2 miesiące, w okresie obowiązywania umowy, e) minimum 200 000 wyświetleń bannera/billboardu reklamowego w ciągu 1 miesiąca. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o adresie www portalu, na którym Wykonawca zamierza umieścić banner/billboard reklamowy oraz o terminie umieszczenia ww. informacji. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia bannera/billboardu reklamowego wg projektu Zamawiającego. Jednocześnie istnieje możliwość dokonywania zmiany w projekcie bannera/billboardu reklamowego, jednakże każda zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Projekt bannera/billboardu reklamowego musi zawierać m.in. informacje: /Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego/ oraz znak graficzny przekazany przez Zamawiającego. Realizacja powyższych czynności zostanie udokumentowana przez Wykonawcę pisemnie i przekazana Zamawiającemu. Po realizacji wyżej wymienionych czynności Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wykonanie przedmiotu zamówienia wg powyższych wymagań. Dokument musi być podpisany przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania portali ogólnotematycznych z podserwisami medycznymi, w celu zamieszczenia ww. informacji. Część nr 2 -umieszczenie bannera/billboardu reklamowego - stanowiącego równocześnie link do strony www.cmkp.edu.pl, na portalu dotyczącym ratownictwa medycznego Wymagania: a) miejsce zamieszczenia bannera/billboardu reklamowego - portal o charakterze medycznym adresowany do ratowników medycznych, b) umiejscowienie: strona główna, górna część serwisu, c) rozmiar bannera/billboardu: min. 468 x 60 px, d) obecność na portalu: 3 miesiące, w okresie obowiązywania umowy, e) minimum 50 000 wyświetleń bannera/billboardu reklamowego w ciągu 1 miesiąca. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o adresie www portalu, na którym Wykonawca zamierza umieścić banner/billboard reklamowy oraz o terminie umieszczenia ww. informacji. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia bannera/billboardu reklamowego wg projektu Zamawiającego. Jednocześnie istnieje możliwość dokonywania zmiany w projekcie bannera/billboardu reklamowego, jednakże każda zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Projekt bannera/billboardu reklamowego musi zawierać m.in. informacje: /Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego/ oraz znak graficzny przekazany przez Zamawiającego. Realizacja powyższych czynności zostanie udokumentowana przez Wykonawcę pisemnie i przekazana Zamawiającemu. Po realizacji wyżej wymienionych czynności Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wykonanie przedmiotu zamówienia wg powyższych wymagań. Dokument musi być podpisany przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania portali ogólnotematycznych z podserwisami medycznymi, w celu zamieszczenia ww. informacji. Wartość zamówienia ustalono na kwotę: 41 500,00 zł dla 1 części zamówienia i 5 400,00 zł dla 2 części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach