Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 81-366 Gdynia, ul. Abrahama 55
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6205138 , fax. 058 6617280
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy
ul. Abrahama 55 55
81-366 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6205138, fax. 058 6617280
REGON: 19050380200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja samorządowa: Zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na założeniu głowic do zaworów termostatycznych w pomieszczeniach budynku biurowego - użyteczności publicznej stanowiącym własność Gminy Gdynia zlokalizowanym przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu głowic do zaworów termostatycznych w pomieszczeniach budynku biurowego - użyteczności publicznej stanowiącym własność Gminy Gdynia zlokalizowanym przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni. Zakres robót obejmuje: - dobór głowic zaworów termostatycznych do zaworów grzejnikowych firmy Meibes, -montaż głowic do zaworów grzejnikowych szt. 143 - grzejniki niezabudowane, -demontaż zabudów grzejnikowych - po zamontowaniu kompletu termostatycznego, ponowny montaż zabudowy do stanu pierwotnego, -montaż głowic z termostatem regulacyjnym montowanym na ścianie, kapilarą i głowicą montowaną na zaworze grzejnikowym kpl. 52 - grzejniki zabudowane. Zamawiający wymaga: - dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca; - z uwagi iż budynek jest częściowo użytkowany, usługę należy wykonać bez zakłócania pracy firmom wynajmującym pomieszczenia biurowe; - w celu przeprowadzenia wizji należy zgłosić się do osoby upoważnionej do kontaktów z oferentami Pani Marzeny Dworaczek tel. 058 620-51-38; 058 621-73-72. 2. Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi. 3. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługę i dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu, a ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1) Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - Formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust. 1 -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . -Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Nie są wykluczeni art.24 Prawa zamówień publicznych -Oświadczenie załącznik nr 2 4) Spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. NIE SPEŁNIENIE KTÓREGOKOLWIEK Z POSTAWIONYCH WARUNKÓW SKUTKUJE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( dotyczy również spółek cywilnych). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6. Podpisany wzór umowy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie serwisu, konserwacji oraz utrzymania w ciągłej sprawności instalacji i urządzeń systemu wody dejonizowanej w tym usuwanie awarii w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego: budynku Wydziału Biologii przy ul. Wita Stwosza 59 w Gdańsku oraz budynku Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63 w Gdańsku.
Dodano: 2016-06-20 - Wykonywanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno- technologicznych w budynkach i na budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową SWARZEWO
Dodano: 2016-03-07 - Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży wodno - kanalizacyjnej.
Dodano: 2016-01-05 - Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży wodno - kanalizacyjnej
Dodano: 2015-12-17 - 05/DI/15/KŁ
Dodano: 2015-11-19 - Usługa wykonania przeglądów serwisowych oraz dokonywania napraw: central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-09-17 - Usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów sygnalizacji alarmu pożarowego i dźwiękowych systemów ostrzegawczych w budynkach Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-07-01 - Konserwacja okresowa systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni
Dodano: 2015-07-01 - Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-06-15 - Wykonanie usługi serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa w budynkach Uniwersytetu Gdańskiego według części: Część I: serwis i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: serwis i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV) w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 63 w Gdańsku.
Dodano: 2015-04-17