Przetargi.pl
Usługa polegająca na wypłacie świadczeń na terenie działania Placówki Terenowej KRUS Nowy Sącz, który obejmuje następujące powiaty: nowosądecki, gorlicki, limanowski, nowotarski, tatrzański i gminy: Bystra - Sidzina, Jordanów

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 31-201 Kraków, ul. Bratysławska 1a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6189400 , fax. 012 6336076
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Bratysławska 1a 1a
    31-201 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6189400, fax. 012 6336076
    REGON: 01251326200170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wypłacie świadczeń na terenie działania Placówki Terenowej KRUS Nowy Sącz, który obejmuje następujące powiaty: nowosądecki, gorlicki, limanowski, nowotarski, tatrzański i gminy: Bystra - Sidzina, Jordanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie świadczeń krótkoterminowych tj: zasiłków chorobowych i macierzyńskich na terenie działania Placówki Terenowej KRUS Nowy Sącz, który obejmuje następujące powiaty: nowosądecki, gorlicki, limanowski, nowotarski wraz z gminami: Bystra - Sidzina, Jordanów, tatrzański. Wypłata będzie się odbywać w punktach kasowych Wykonawcy 2. Świadczenia mają być wypłacane w miejscowościach gdzie znajduje się siedziba gminy. 3. Świadczenie krótkoterminowe nie musi być dostarczone do rąk świadczeniobiorcy tj: bezpośrednio do domu. 4. Ilość wypłacanych świadczeń krótkoterminowych wg. powiatów: -Powiat nowosądecki: - około 8 500 rocznie Obejmujący gminy: Łososina Dolna, Piwniczna Zdrój, Muszyna, Grybów, Stary Sącz, Chełmiec, Łącko, Łabowa, Kamionka Wielka, Gródek n/Dunajcem, Podegrodzie, Nawojowa, Krynica, Korzenna, Nowy Sącz, Rytro -Powiat Gorlicki: - około 6 300 rocznie Obejmujący gminy: Bobowa, Gorlice, Łużna, Moszczenica, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie, Lipinki, Biecz -Powiat Limanowski: - około 9 000 rocznie Obejmujący gminy: Limanowa, Mszana Dolna, Niedźwiedź, Łukowica, Laskowa, Kamienica, Słopnice, Tymbark, Jodłownik, Dobra -Powiat Nowotarski: około 7 400 rocznie Obejmujący gminy: Bukowina Tatrzańska, Bystra - Sidzina, Czarny Dunajec, Czorsztyn, Jabłonka, Jordanów, Krościenko, Lipnica Wielka, Lubień, Łapsze Niżne, Nowy Targ, Ochotnica Dolna, Raba Wyżna, Rabka, Szaflary, Szczawnica -Powiat Tatrzański: - około 1 400 rocznie Obejmujący gminy: Zakopane, Poronin, Kościelisko, Biały Dunajec 5. Świadczenia krótkoterminowe są wypłacane w terminie 10, 20, 30 każdego miesiąca i będą wypłacane przez okres 3 dni roboczych, o czym świadczeniobiorcy zostaną poinformowaniu przez Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy termin wypłaty przypada na dzień wolny od pracy, termin rozpoczęcia wypłaty przypada na pierwszy dzień roboczy przed dniami wolnymi od pracy. 7. Każdego roku w m-c styczniu dodatkowa wypłata w terminie do dnia 15 -go. 8. Ilość wypłat świadczeń krótkoterminowych może ulegać zmianie. 9.Wykonawca będzie dokonywał wypłaty świadczeń krótkoterminowych na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego spisu wypłat. 10. Zamawiający sporządzi przelew na kwotę wypłaty świadczeń w terminie na 2 dni robocze przed datą wypłaty świadczeń krótkoterminowych. 11. Dokumentami na podstawie, których powinny być dokonywane wypłaty są: dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość, w przypadku wypłaty innej osobie niż świadczeniobiorca - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Wykonawca prześle najpóźniej do 6-go dnia roboczego - licząc od pierwszego dnia wypłaty - niewypłacone pozostałe środki finansowe na rachunek Zamawiającego oraz ze spisem podpisanym przez osoby, którym wypłacono świadczenie, imiennym wykaz osób, którym nie wypłacono świadczeń wraz odciskami datowników. 13. Spisy przekazów i wykaz osób, którym nie wypłacono świadczeń należy zwrócić do Placówki Terenowej, w której pobrano spisy. 14. Na każdy rodzaj wypłaconych świadczeń będzie sporządzany oddzielny wykaz. 15. Wykonawca odbierze wykazy wypłat w siedzibach Placówek Terenowych dla poszczególnych powiatów na 3 dni w godz. 1300 - 1430 przed terminem wypłaty w następujących miastach: -Dla powiatu nowosądeckiego PT KRUS Nowy Sącz ul. Młyńska 8 33-300 Nowy Sącz -Dla powiatu gorlickiego PT KRUS Gorlice ul. Kopernika 10 38-300 Gorlice -Dla powiatu limanowskiego PT KRUS Limanowa ul. Szwedzka 1 34-600 Limanowa -Dla powiatu nowotarskiego i gminy Bukowina Tatrzańska, Bystra Sidzina, Jordanów PT KRUS Nowy Targ ul. Zacisze 17 34-400 Nowy Targ -Dla powiatu tatrzańskiego PT KRUS Zakopane ul. Jagiellońska 7 34-500 Zakopane 16. Odbioru może dokonać osoba posiadająca identyfikator Wykonawcy i upoważniona przez Wykonawcę. 17. Zasiłki muszą być wypłacane wg. terytorium tj: na terenie każdej z gmin. 18. Wspólny słownik zamówień: CPV 66000000-0. 19. Ilość wypłaconych świadczeń jest wartością szacunkową tj: 34 000 rocznie 20. Teren wypłaty świadczeń obejmuje powiaty: nowosądecki, gorlicki, limanowski, nowotarski, tatrzański i gminy Bystra Sidzina, Jordanów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1.P.z.p., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (co zostanie potwierdzone dokumentami wymienionymi w ust. IX pkt 1 lit e SIWZ); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (posiadają siedzibę, placówkę, punkt itp. w każdej miejscowości gdzie ma mieć miejsce wypłata świadczeń - co zostanie potwierdzone dokumentami wymienionymi w ust. IX pkt 1 lit h SIWZ); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (co zostanie potwierdzone dokumentami wymienionymi w ust. IX pkt 1 lit g SIWZ) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (co zostanie potwierdzone dokumentami wymienionymi w ust. IX pkt 1 lit b SIWZ) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na postawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w ust. IX SIWZ metodą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę formularz umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; d) oryginał lub notarialne poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię upoważnienia (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile upoważnienie to nie wynika z innych złożonych dokumentów; e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie przez Wykonawcę usług pośrednictwa finansowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnych zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; g) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 1 000 000 zł; h) wypełniony załącznik nr 4 - wykaz placówek wraz z dokładnym adresem, w których będą wypłacane świadczenia 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w IX pkt. 1 ppkt e, f, SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela(i) wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y), której(ych) upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, który złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania 7. Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w rozdziale IX ust. 1 lit e, f SIWZ. Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełnić wspólnie. X. Odrzucenie oferty. Oferta zostanie odrzucona w przypadku, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 P.z.p., 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach