Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ogłasza przetarg
- Adres: 02-958 Warszawa, Stanisława Kostki Potockiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225442700, , fax. +48228423116
- Data zamieszczenia: 2019-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Stanisława Kostki Potockiego 10/16
02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225442700, , fax. +48228423116
REGON: 01095603800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilanow-palac.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na wykonaniu składu graficznego, korekty, przygotowaniu do druku, wydrukowaniu i dostarczeniu do Muzeum 1000 egz. foldera informacyjnego projektu „Restauracja i zabezpieczenie symbolu polskiego dziedzictwa kulturowego – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu składu graficznego, korekty, przygotowaniu do druku, wydrukowaniu i dostarczeniu do Muzeum 1000 egz. foldera informacyjnego projektu „Restauracja i zabezpieczenie symbolu polskiego dziedzictwa kulturowego – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 2) Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 3) Wzór umowy zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Oświadczenie w zakresie obowiązku podatkowego stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
Dodano: 2024-03-27 - Druk książek – 3 części. Część nr 1 „Koszykowa róg Stalina. Areszt Wewnętrzny (...)”; część nr 2„W cieniu dwóch totalitaryzmów (...)”część nr 3 „Stalin wiecznie żywy. Obraz "czerwonego cara" (...)
Dodano: 2024-03-20 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2024-01-09 - Usługa wydruków wielkoformatowych
Dodano: 2023-12-14 - Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” w latach 2024-2026 (numer postępowania UD-IX-ZP-62-2023)
Dodano: 2023-11-29 - Usługa przygotowania i opracowania (merytorycznego, edytorskiego oraz graficznego) publikacji prezentującej wybrane aspekty realizacji Projektu Sieć Otwartych Innowacji
Dodano: 2023-10-31 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2023-10-30 - „Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”
Dodano: 2023-10-25 - „Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”
Dodano: 2023-10-25 - Wdrożenie, konfiguracja, uruchomienie, utrzymanie i wykonywanie usługi druku podążającego w Urzędzie Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej.
Dodano: 2023-10-24