Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I – Przegląd aparatów powietrznych i masek typu AUER/ BD-96 COMPACT, AIRGO, AIR MAXX Część II – Przegląd aparatów powietrznych i masek typu FENZY / X-PRO, AERIS Część III – Przegląd aparatów powietrznych i masek typu DRAGER / PSS 5000 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Technicznej dla części I zamówienia” załącznik nr 9.1 do SIWZ; „Specyfikacji Technicznej dla części II zamówienia” załącznik nr 9.2 do SIWZ; „Specyfikacji Technicznej dla części III” załącznik nr 9.3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienionych w części VII SIWZ ust. 2 pkt 3 lit. a), b), c).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 900,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I zamówienia: 1 500,00 PLN, dla części II zamówienia: 1 400,00 PLN. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części III zamówienia W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach