Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU KONSERWACJI, UTRZYMANIU W CIĄGŁYM RUCHU, USUWANIU AWARII I DOKONYWANIU NAPRAWURZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU KONSERWACJI, UTRZYMANIU W CIĄGŁYM RUCHU, USUWANIU AWARII I DOKONYWANIU NAPRAWURZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu konserwacji, utrzymaniu w ciągłym ruchu, usuwaniu awarii i dokonywaniu napraw urządzeń dźwigowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy. 2. Prace konserwacyjne obejmują m.in.: sprawdzenie działania wyłącznika dźwigu, wykonanie jazdy próbnej, sprawdzenie działania kontaktu ogranicznika prędkości, pomiar napięcia obwodów, dokręcenie przewodów na listwach zaciskowych i aparatach, sprawdzenie luzu poosiowego wirnika i reduktora wraz z regulacją, sprawdzenie poziomu oleju w przekładni i w łożyskach silnika, sprawdzenie prowadników ślizgowych, kabinowych i przeciwwagi, sprawdzenie stanu styczników i przekaźników wraz z czyszczeniem, sprawdzenie układu hamulcowego wraz z regulacją, sprawdzenie stanu kół linowych, lin nośnych i linki ogranicznika prędkości, sprawdzenie i regulacja zatrzymania się kabiny na przystankach, sprawdzenie działania rygli i ich kontaktów wraz z regulacją, sprawdzenie działania i wymiana uszkodzonych elementów kasety dyspozycji wezwań, elementów wyświetlacza i sygnalizacji, sprawdzenie zamocowania kabla zwisowego, pudła kabiny w ramie, kotew i prowadnic, sprawdzenie okresowe, zgodnie z instrukcją producenta oraz przeprowadzenie testów hydraulicznej instalacji dźwigu zgodnie z załącznikiem nr 1 do UMOWY - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. W/w zakres czynności należy wykonywać zgodnie z częstotliwością określoną w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ – Formularz cenowy. 4. Prace konserwacyjne należy wykonywać w czasie normalnych dni roboczych poniedziałek – czwartek w godz. 7:00 – 15:00, w piątek 7:00 – 13:00, lub w razie awarii na wezwanie Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części. - Część 1 (JAWNE). - Część 2 (ZASTRZEŻONE). - Część 3 (POUFNE). 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 8. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. WYMAGANIA DOTYCZĄCE CZĘŚCI 1, 2, 3 ZAMÓWIENIA: 10. Wykonawca wykazać, że dysponuje następującym potencjałem: • co najmniej dwie osoby, posiadające ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) dla gr. 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie :  pkt. 2 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,  pkt. 10 - aparatury kontrolno – pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych pkt 1-9 - zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. nr 89 poz. 828) • co najmniej jedną osobę, posiadającą ważne Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) dla gr. 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie :  pkt. 2 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,  pkt. 10 - aparatury kontrolno – pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych pkt 1-9 - zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. nr 89 poz. 828). • co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne uprawnienia do konserwacji urządzeń technicznych (w tym dźwigów osobowych) nadane przez organ dozoru technicznego, wymagane rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) Ponadto: Dla Części II: Upoważnienie przez kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum „Zastrzeżone” oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Dla Części III: Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli minimum „Poufne”. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lider konsorcjum musi posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego jak i Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego muszą być ważne przez cały okres trwania umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art. 29 ust.3 ustawy Pzp) 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegającym na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 30 % zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot umowy wynikający z przekazania Zamawiającemu w administrowanie nowych nieruchomości wraz z dodatkowymi urządzeniami do eksploatacji. Udzielenie zamówienia wymagać będzie zawarcia aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Część 1 - w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). Część 2 - w wysokości: 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych). Część 3 - w wysokości: 170,00 złotych (słownie: sto siedemdziesiąt złotych). 2. Wykonawca , który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów określonych dla tych części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis spełnienia warunku: w części 3 : Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli minimum „Poufne” wydane przez SKW lub ABW Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego musi być ważne przez cały okres trwania umowy. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia lub w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. „POUFNE” wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) oraz aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2) Formularze cenowe - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach