Przetargi.pl
usługa polegająca na wykonaniu dla Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych nieruchomości Gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych położonych w Łodzi z podziałem na 10 odrębnych Zadań .

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
    REGON: 10161174800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa polegająca na wykonaniu dla Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych nieruchomości Gminnych i Wspólnot Mieszkaniowych położonych w Łodzi z podziałem na 10 odrębnych Zadań .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE I i II - dotyczy opracowania dokumentacji technicznej w zakresie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla potrzeb I wykupu w nieruchomościach położonych w Łodzi zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 do Siwz; ZADANIE od III do X- dotyczy opracowania dokumentacji technicznej w zakresie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej w nieruchomościach położonych w Łodzi zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik od nr 2.3 do nr 2.10 do Siwz; 3.1 DLA ZADANIA Nr I i II 3.1.1. wykonanie planu sytuacyjnego nieruchomości , informacji o działce ze strony internetowej MODGIK w Łodzi , 3.1.2. dokonanie oględzin budynku (budynków) i opisu stanu technicznego wraz ze spisem zawartości dokumentacji, 3.1.3.dokonanie pomiarów z natury wszystkich pomieszczeń znajdujących się w inwentaryzowanych budynkach łącznie z prześwitami bramowymi i częściami wspólnymi (powierzchnia) oraz podaniem ich wysokości 3.1.4. wykonanie rysunków w skali 1:100 3.1.5.wykonanie rzutów poszczególnych kondygnacji z podaniem nr. lokalu, nazwy pomieszczenia, powierzchni użytkowej 3.1.6. wykonanie rzutów dachu z naniesieniem kominów 3.1.7. zaznaczenie podłączeń do przewodów na wszystkich sporządzonych rzutach 3.1.8. wykonanie przekroi, elewacje - wszystkie widoczne wraz ze zdjęciami 3.1.9.wydzielenie wszystkich samodzielnych lokali wraz z oznaczeniem ich kolorami na sporządzonych rzutach, 3.1.10. wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni lokali użytkowych i mieszkalnych z zaznaczeniem powierzchni mieszkalnej, policzenie udziałów w nieruchomości wspólnej wyrażonych ułamkiem zwykłym i dziesiętnym - załącznik tabelaryczny nr 12 do siwz 3.1.11.wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni wspólnej i komunikacyjnej inwentaryzowanych budynków - załącznik tabelaryczny nr 13 do siwz, 3.1.12. zaznaczenie zaniżonych wysokości (0-140, 140-220, 220-powyżej), 3.1.13. wykonanie pomiarów wg. wskazanych norm, 3.1.14 Prace dodatkowe: 3.1.14.1 oświadczenia i analiza samodzielności lokali z uzasadnieniem wraz z podaniem czynności niezbędnych do dostosowania lokali niesamodzielnych do samodzielności w celu uzyskania dla nich zaświadczeń tę samodzielność potwierdzających, 3.1.14.2. uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali gminnych. 3.2 DLA ZADANIA od Nr III do Nr X. 3.2.1 wykonanie planu sytuacyjnego nieruchomości , informacji o działce ze strony internetowej MODGIK w Łodzi , 3.2.2.dokonanie oględzin budynku (budynków) i opisu stanu technicznego wraz ze spisem zawartości dokumentacji, 3.2.3. dokonanie pomiarów z natury wszystkich pomieszczeń znajdujących się w inwentaryzowanych budynkach łącznie z prześwitami bramowymi i częściami wspólnymi (powierzchnia) oraz podaniem ich wysokości 3.2.4. wykonanie rysunków w skali 1:100 3.2.5. wykonanie rzutów poszczególnych kondygnacji z podaniem nr. lokalu, nazwy pomieszczenia, powierzchni użytkowej 3.2.6. wykonanie rzutów dachu z naniesieniem kominów 3.2.7. zaznaczenie podłączeń do przewodów na wszystkich sporządzonych rzutach 3.2.8. wykonanie przekroi, elewacje - wszystkie widoczne wraz ze zdjęciami 3.2.9.wydzielenie wszystkich samodzielnych lokali wraz z oznaczeniem ich kolorami na sporządzonych rzutach, 3.2.10. wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni lokali użytkowych i mieszkalnych z zaznaczeniem powierzchni mieszkalnej, policzenie udziałów w nieruchomości wspólnej wyrażonych ułamkiem zwykłym i dziesiętnym - załącznik tabelaryczny nr 12 do siwz 3.2.11.wykonanie tabelarycznego zestawienia powierzchni wspólnej i komunikacyjnej inwentaryzowanych budynków - załącznik tabelaryczny nr 13 do siwz, 3.2.12. zaznaczenie zaniżonych wysokości (0-140, 140-220, 220-powyżej), 3.2.13. wykonanie pomiarów wg. wskazanych norm, 3.2.14. Prace dodatkowe: 3.2.14.1. sprawdzenie zgodności aktów notarialnych z faktycznym stanem prawnym oraz wykonanymi pomiarami lokali a także w postaci wniosków wskazanie do wykonania niezbędnych czynności w celu skorygowania błędów w aktach notarialnych lokali wyodrębnionych, 3.2.14.2 oświadczenia i analiza samodzielności lokali z uzasadnieniem wraz z podaniem czynności niezbędnych do dostosowania lokali niesamodzielnych do samodzielności w celu uzyskania dla nich zaświadczeń tę samodzielność potwierdzających, 3.2.14.3. uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali gminnych. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i trybu projektowania dla ZADAŃ I - V. 4.1.1 Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona w oparciu o : a) ustawę z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami.), b) ustawę z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2001 Nr 71 poz.733 z późniejszymi zmianami). 4.1.2 Dla nieruchomości, w których nie dokonano wykupu - są własnością Gminy Łódź, inwentaryzacje należy przeprowadzić zgodnie z normą PN - ISO9836-1997. 4.1.3 Dla nieruchomości, w których rozpoczęto sprzedaż lokali - Wspólnoty Mieszkaniowe, inwentaryzacje należy przeprowadzić zgodnie z normą PN - 701B - 0236. 4.2.Przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w 4 egzemplarzach z wykazem opracowań, poświadczeniami najemców o dokonanym pomiarze w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej, na nośniku CD, w formacie dwg pdf, doc , xls, oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 6. Wykonawcy przed złożeniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętych zamówieniem celem szczegółowego zapoznania się z aktualnym stanem technicznym budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla każdego Zadania osobno tj.: - dla ZADANIA I - w wysokości: 200 zł (słownie: dwieście zł 00/100), - dla ZADANIA II - w wysokości: 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA III - w wysokości: 550 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA IV - w wysokości 700 zł (słownie: siedemset zł 00/100), - dla ZADANIA V - w wysokości: 670 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA VI - w wysokości: 500 zł (słownie: pięćset zł 00/100), - dla ZADANIA VII - w wysokości: 650 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA VIII - w wysokości: 530 zł (słownie: pięćset trzydzieści zł 00/100), - dla ZADANIA IX - w wysokości 570 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt zł 00/100), - dla ZADANIA X - w wysokości: 640 zł (słownie: sześćset czterdzieści zł 00/100), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium - inwentaryzacja - Zadanie nr ......... 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach