Przetargi.pl
Usługa polegająca na ustawieniu i opróżnianiu pojemników i kontenerów na odpady na terenie miasta Gdyni podczas imprezy The Tall Ships Races.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na ustawieniu i opróżnianiu pojemników i kontenerów na odpady na terenie miasta Gdyni podczas imprezy The Tall Ships Races.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustawieniu i opróżnianiu pojemników i kontenerów na odpady na terenie miasta Gdyni podczas imprezy The Tall Ships Races. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Rozstawienie kontenerów, pojemników i zestawów do selektywnej zbiórki w godz. nocnych z dnia 01/02.07.2009r. 1). Rozstawienie kontenerów na odpady w ilościach: a) 30m3 - 3 szt., b) 15 m3- 5 szt., c) 10 m3- 7 szt., d) 8 m3- 6 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ww. ilości kontenerów przewidzianych na potrzeby imprezy, w szacowanej ilości: a) 10 m3- 3 szt., b) 8 m3- 3 szt. 2).Rozstawienie pojemników na odpady i zestawów do selektywnej zbiórki dpadów w ilościach: a) 1100 l- 82 szt. a) zestawy 1100 l (papier, szkło, plastik) - 5 zestawów (15 szt.) c) 240 l - 130 szt. Podstawione kontenery i pojemniki muszą być w należytym stanie technicznym i estetycznym, tj. odmalowane, bez widocznych śladów korozji i oznakowane czytelnym logo Wykonawcy (ew. logo imprezy The Tall Ships Races). 2. Opróżnianie kontenerów i pojemników: 1).częstotliwość opróżniania kontenerów: - z częstotliwością nie dopuszczającą do ich przepełnienia, nie rzadziej niż 1 raz na dobę, z zastrzeżeniem, że wymiana kontenera nie może nastąpić wcześniej niż po jego 50% zapełnieniu, - opróżnianie kontenerów zapełnionych w stopniu mniejszym niż ww. powinno następować w sytuacjach uzasadniających takie działanie (np. w okresie wysokich temperatur, w celu zapobiegania ew. zagrożeniom sanitarnymi uciążliwościom zapachowym), po zgłoszeniu przez Zamawiającego, Straż Miejską, Policję, Państwową Inspekcję Sanitarną lub Biuro Organizatora Regat, 2). częstotliwość opróżniania pojemników o objętości 1100 l, 240 l i zestawów do selektywnej zbiórki odpadów: - z częstotliwością nie dopuszczającą do ich przepełnienia, nie rzadziej niż 1 raz na dobę. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1). Przyjmowania zgłoszeń i uwag ze strony Zamawiającego, Straży Miejskiej, Policji, Biura Organizatora Regat. 2). Podejmowania w sytuacjach nagłych działań interwencyjnych dotyczących: - opróżniania kontenerów i pojemników - na zgłoszenie Zamawiającego lub Straży Miejskiej, w czasie 1 godziny od przyjęcia zgłoszenia, -konieczności zmiany lokalizacji bądź dostawienia kontenerów na odpady - na zgłoszenie Zamawiającego, w czasie 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia. 3). Zebrania wszystkich odpadów w promieniu 2 m wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. 4). Bieżącej kontroli stanu zapełnienia pojemników i kontenerów na odpady. 5). Zapewnienia samochodu w celu prowadzenia przez przedstawiciela Zamawiającego, wspólnie z przedstawicielem Wykonawcy, bieżącej kontroli realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 6). Zapewnienia w sposób ciągły kontenerów i pojemników zgodnie z ilością i lokalizacją określoną przez Zamawiającego (w miejsce zabranych do opróżnienia kontenerów należy podstawić pusty) - zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 7). Prowadzenia prac w sposób nie utrudniający ruchu drogowego i pieszego. 8). Udokumentowania przekazania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, poprzez przedłożenie Zamawiającemu i dołączenie do protokołu odbioru wykonanych prac oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii dowodów ważenia odpadów, wystawionych przez przyjmującego odpady. 9). Dysponowanie przez cały okres realizacji zamówienia dostateczną do wykonywania zadań objętych przedmiotem zamówienia ilością osób oraz sprzętu, zapewniającą realizację usług określonych w SIWZ. 4. Wywóz odpadów z pojemników i kontenerów odbędzie się zgodnie z posiadanymi zezwoleniami i obowiązującymi przepisami. 5. Zwiezienie kontenerów i pojemników z terenu imprezy i miasta w dniu 05.07.2009 r. w godzinach wieczornych lub wczesno - rannych dnia 06.07.2009r. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac. 8. Wykonawca wskaże w ofercie zakres prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do siwz). Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na terenie jednej gminy miejskiej, o łącznej ilości minimum 40.000 ton, Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia ilości wywiezionych odpadów. b) dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: Rodzaj sprzętu i wymagana min. ilość sztuk: Samochody specjalistyczne do obsługi kontenerów, w tym 2 szt. przystosowane do obsługi kontenerów o pojemności 30 m3- 9 szt./ Pojazdy specjalistyczne bezpylne (śmieciarki) przystosowane do opróżniania pojemników o pojemności 1100 l- 4szt./ Pojazdy specjalistyczne bezpylne (śmieciarki) przystosowane do opróżniania pojemników o pojemności 240 l - 2szt./ Kontener 30 m3 - 3 szt./ Kontener 15 m3 - 5 szt./ Kontener 10 m3 - 10 szt./ Kontener 8m3 - 9 szt./ Pojemnik typu P 1,1 (1100l) - 82 szt. / Pojemnik typu SV 240 (240l) - 130 szt. / Zestaw do selektywnej zbiórki odpadów (papier, szkło, plastik) - 5 zest./ a także przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest podać wykaz numerów rejestracyjnych samochodów przewidzianych do obsługi zamówienia, ze wskazaniem rodzaju pojazdu przy każdym wymienionym numerze rejestracyjnym. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia sprzętu przed podpisaniem umowy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 4.1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły [spełnia-nie spełnia], na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Gdyni, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.), obejmujące co najmniej odpady o następujących kodach: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, 20 03 07, 20 03 99, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, z późn. zm.), obejmujące co najmniej odpady o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, 20 03 07, 20 03 99. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : 1) oświadczenia o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA, o treści odpowiadającej lit. a) ppkt 2 pkt 4.1. w rozdziale 4 siwz, 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz, a także przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć Formularz cenowy wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1a do siwz. 3) Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych usług przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, w przypadku pkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/kontenery

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach