Przetargi.pl
Usługa polegającą na transporcie odpadu o kodzie 191210 tj, paliwa alternatywnego (RDF

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegającą na transporcie odpadu o kodzie 191210 tj, paliwa alternatywnego (RDF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na regularnym transporcie odpadu o kodzie 191210 tj. paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11 do Zakładów – odbiorców Zakłady są zlokalizowanych w odległości od 100 do 140 km (w jedną stronę) od Zakładu zamawiającego. 2.Transport odpadów Wykonawca zobowiązany jest świadczyć zgodnie z zasadami obowiązującymi w Zakładach do których będzie transportował odpady. 3.Transport odpadów będzie odbywał 7 dni w tygodniu. Ilość kursów uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, szacunkowa ilość kursów wynosi do 4 dziennie. 4.Wykonawca musi posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia. Do transportu musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za transport oraz osoby wykonujące usługę transportową. 5.Transport ma odbywać się samochodami z ruchomą podłogą (walking floor) o ładowności minimum 24 tony i pojemności załadunkowej minimum 90 m3. 6.Wykonawca musi posiadać w rezerwie minimum jedną naczepę walking floor do ewentualnego transportu rotacyjnego. 7.Zamawiającemu przysługuje możliwość odwołania transportu pod warunkiem, iż prześle taką informację Wykonawcy na 30 minut przed realizacją danego kursu. 8.Zamawiający każdorazowo na koniec danego tygodnia tj. do piątku wyśle harmonogram transportów z podaniem godziny poszczególnych transportów na kolejny tydzień. 9.Wszelkie zamówienia kursów będą odbywały się drogą mailową. 10.W przypadku nie przyjęcia odpadu przez Zakład odbiorcy z winy Zamawiającego Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za dany kurs. W przypadku nie przyjęcia odpadu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie będzie zobowiązany do zapłaty za dany kurs, ponadto będzie mógł naliczyć karę umowną z tego tytułu. 11.Każdy pojazd musi być wyposażony w sprawny działający i rejestrujący na bieżąco przebieg trasy danego pojazdu system GPS. 12.Wykonawca dokona wizji lokalnej Zakładu (Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) przed przystąpieniem do postępowania przetargowego w celu zapoznania się z warunkami panującymi na zakładzie. 13.Na koniec danego miesiąca Wykonawca prześle Zamawiającemu dane z monitoringu GPS potwierdzające prawidłową realizację umowy. 14.Pojazdy przeznaczone do transportu muszą posiadać szczelną zabudowę, tzn. plandeka nie może być uszkodzona. 15.Wykonawca wystawi FV na koniec danego miesiąca. FV może być wystawiona po podpisaniu protokołu zdawczo – odbiorczego przez dwie strony. 16.Termin płatności wyniesie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. 17.Termin realizacji usługi: rozpoczęcie usługi do 3 dni od dnia podpisania umowy. Okres realizacji 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 16 marca 2017 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach