Grupa Edukacyjna S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 25-655 Kielce, ul. Łódzka 308
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 366 53 66 , fax. 0-41 366 55 55
- Data zamieszczenia: 2009-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grupa Edukacyjna S.A.
ul. Łódzka 308 308
25-655 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 366 53 66, fax. 0-41 366 55 55
REGON: 00814999000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot realizujący projekt z środków UE
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na świadczeniu usług na stanowisku; ASYSTENT PROJEKTU w projekcje edukacyjnym - Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Asystent Projektu będzie odpowiedzialny za obsługę spraw administracyjno-biurowych podczas realizacji Projektu. Podlega bezpośrednio Menagerowi Biura Projektu. Asystent Projektu odpowiedzialny jest między innymi za sprawne prowadzenie sekretariatu Projektu, w tym: prowadzenie i archiwizację wszelkiej korespondencji dotyczącej Projektu (prowadzenie książki nadawczej, wysyłanie/odbieranie/przekazywanie poczty); sporządzanie niezbędnych raportów, zestawień z realizacji Projektu; obsługę urządzeń biurowych; redagowanie, przepisywanie pism związanych z realizacją Projektu; obsługę spotkań w ramach Projektu; zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługę rozmów telefonicznych, transmisji faxowych, poczty elektronicznej; obieg informacji związanych z realizacją Projektu w obrębie Biura Projektu; oznaczanie dokumentacji Projektowej wg wytycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 748300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : Złożą oświadczenie o spełnieniu postawionego warunku Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Do potwierdzenia : Złożą oświadczenie o spełnieniu postawionego warunku z Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . Do potwierdzenia : Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu wskazującego jedną osobę, która posiada ; Wykształcenie co najmniej średnie Udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z funduszami unijnymi (praca biurowa). Należy załączyć referencje z poprzednich miejsc pracy potwierdzające należyte wykonywanie powierzonych zadań. Znajomość procedur dotyczących funkcjonowania sekretariatu - oświadczenie Obsługa komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz aplikacji Generator Wniosków Aplikacyjnych dla POKL 2007-2013 - oświadczenie Znajomość dokumentów programowych dla PO KL - oświadczenie Mobilność i pełna dyspozycyjność Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia i zastrzega sobie prawo w wyniku sprawdzania ofert, sprawdzenie u wskazanej osoby posiadanych umiejętności co do których jest wymagane oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik do SIWZ.). Wskazanie jednej osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z postawionym warunkiem podmiotowym . Oświadczenia, i dokumenty wymagane wobec osoby wskazanej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierwszaki.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną