Przetargi.pl
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Placu Gen. J. Bema 10 oraz terenów posesji przy budynkach i przyległych chodnikach

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Mazowiecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 765 44 00 , fax. 29 765 44 26
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Mazowiecka 3 3
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 765 44 00, fax. 29 765 44 26
    REGON: 00032486600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Placu Gen. J. Bema 10 oraz terenów posesji przy budynkach i przyległych chodnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymania w czystości: 1. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3; 2. pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego w Ostrołęce przy Placu gen. J.Bema 10; 3. elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół obiektu Sądu Rejonowego w Ostrołęce przy ul. Mazowieckiej 3 i Pl. gen J.Bema 10. Parametry techniczne budynku przy ul. Mazowieckiej 3: 1) Kubatura obiektu: 12.468,70 m3; 2) Powierzchnia zabudowy:1.058,00 m2; 3) Powierzchnia użytkowa: .319,80 m2; a) w tym: - piwnica budynku 692,40 m2; - parter budynku 874,20 m2; - pierwsze piętro budynku 826,61 m2; - drugie piętro budynku 628,29 m2; - trzecie piętro budynku 298,30 m2; b) w tym powierzchnia: - biurowa 1.180,53 m2; - komunikacyjna 619,07 m2; - klatek schodowych115,90 m2; -pom. sanitarnych 113,10 m2; -pom. socjalnych 38,00 m2; -sal rozpraw 473,60 m2; -sali konferencyjnej 44,40 m2; -serwerowni 58,10 m2; -kancelarii tajnej 13,50 m2; -kasy 17,80 m2; -magazynów dowodów rzeczowych 39,00 m2; -archiwów 356,10 m2; -garażowa 51,70 m2; -techniczno-gospodarcza 199,00 m2; c) w tym rodzaj posadzki: -gres, terrakota 2.055,22 m2; -wykładzina dywanowa 1.220,18 m2; -wykładzina antyelektrostatyczna 44,40 m2; 4) Liczba pracowników wraz z osobami zatrudnionymi na umowę-zlecenie 106; 5) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 200; 6) Ilość pojemników na mydło w płynie 19; 7) Ilość pojemników na papier toaletowy 25; 8) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 19; 9) Liczba koszy na śmieci 140; 10) Ilość pomieszczeń sanitarnych 19; - w tym 25 kabin sanitarnych 11) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 528,72 m2; 12) Powierzchnia balustrad szklonych 51,06 m2; 13) Powierzchnia przyległych chodników 860 m2; 14) Powierzchnia otworów okiennych i otworów drzwiowych aluminiowych a) w tym wewnętrznych: -otwieranych 54,12 m2; -nieotwieranych /w tym winda/ 34,20 m2; b) w tym zewnętrznych: -otwieranych 380,91 m2; -nieotwieranych --- m2; c) w tym otworów drzwiowych aluminiowych 64,47 m2; Parametry techniczne budynku przy Placu Gen. J. Bema 10: 1) Kubatura obiektu: 1.920,65 m3; 2) Powierzchnia zabudowy: 1.058,00 m2; 3) Powierzchnia użytkowa: 434,60 m2; a) w tym: -piwnica budynku 82,20 m2; -parter budynku 119,50 m2; -pierwsze piętro budynku 113,80 m2; -drugie piętro budynku 119,10 m2; b) w tym powierzchnia: -biurowa 138,18 m2; -komunikacyjna 77,10 m2; -klatek schodowych 55,92 m2; -pom. sanitarnych 12,70 m2; -pom. socjalnych 4,40 m2; -sal rozpraw 54,20 m2; -serwerowni 9,90 m2; -archiwów 82,20 m2; c) w tym rodzaj posadzki: -gres, terrakota 281,52 m2; -wykładzina dywanowa 153,08 m2; 4) Liczba pracowników wraz z osobami zatrudnionymi na umowę-zlecenie 18; 5) Przeciętna liczba interesantów dziennie ok. 40; 6) Ilość pojemników na mydło w płynie 5; 7) Ilość pojemników na papier toaletowy 4; 8) Ilość pojemników na ręczniki papierowe 5; 9) Liczba koszy na śmieci 40; 10) Ilość pomieszczeń sanitarnych 4; 11) Powierzchnia glazury w pomieszczeniach sanitarnych 47 m2; 12) Powierzchnia przyległych chodników 135 m2; 13) Powierzchnia otworów okiennych i otworów drzwiowych aluminiowych w tym a) zewnętrznych: -otwieranych 60,70 m2; -nieotwieranych 9,00 m2; b) otworów drzwiowych aluminiowych 15 m2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 309100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie numer rachunku 25 1130 1017 0020 1199 0820 0003. Na przelewie należy umieścić informację (Wadium - ZP.7.2012). Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta (Sąd Rejonowy w Ostrołęce), c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie, f) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w pkt. 11 niniejszego rozdziału. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną