Przetargi.pl
Usługa polegająca na sporządzeniu planu urządzania lasu dla lasów Skarbu Państwa będących w zarządzie RZI Szczecin na lata 2019-2028 wraz z prognozą oddziaływania tego planu na środowisko oraz uzyskaniem decyzji administracyjnej Ministra Środowiska.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na sporządzeniu planu urządzania lasu dla lasów Skarbu Państwa będących w zarządzie RZI Szczecin na lata 2019-2028 wraz z prognozą oddziaływania tego planu na środowisko oraz uzyskaniem decyzji administracyjnej Ministra Środowiska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu planu urządzania lasu dla lasów Skarbu Państwa będących w zarządzie RZI Szczecin na lata 2019-2028 wraz z prognozą oddziaływania tego planu na środowisko oraz uzyskaniem decyzji administracyjnej Ministra Środowiska. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I – Lasy administrowane przez 15 WOG Szczecin, Część II – Lasy administrowane przez 16 WOG Drawsko Pomorskie, Część III – Lasy administrowane przez 17 WOG Koszalin, Część IV – Lasy administrowane przez 21 BLT Świdwin, Część V – Lasy administrowane przez KPW Świnoujście. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Technicznej dla części I zamówienia” załącznik nr 9.1 do SIWZ; „Specyfikacji Technicznej dla części II zamówienia” załącznik nr 9.2 do SIWZ; „Specyfikacji Technicznej dla części III” załącznik nr 9.3 do SIWZ.; „Specyfikacji Technicznej dla części IV” załącznik nr 9.4 do SIWZ; „Specyfikacji Technicznej dla części V” załącznik nr 9.5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I zamówienia: 2 700,00 PLN, dla części II zamówienia: 3 600,00 PLN, dla części III zamówienia: 900,00 PLN, dla części IV zamówienia: 1 000,00 PLN, dla części V zamówienia: 800,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie odpowiednich kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: Formularz cenowy dla części I, II, III, IV, V 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach