26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 142917040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA POLEGAJĄCA NA PRZEGLĄDZIE, KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ I INSTALACJI KLIMATYZACYJNO-WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie, konserwacji i naprawie urządzeń i instalacji klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 części, tj.: Część I – przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń i instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. Część II – przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń i instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. Część III – przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń i instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz Formularzu cenowym – stanowiącym załącznik nr 2A, 2B i 2C do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonaną usługę 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji lub dłużej, gwarancji przewidzianej przez producenta, licząc od daty zakończenia odbioru wykonania usługi. Wraz z odbiorem technicznym Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty, w tym kartę gwarancyjną, niezbędne do dochodzenia roszczeń względem producenta lub sprzedawcy części zamiennej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca , który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych części. 3. Wysokość wadium na poszczególne części: Część I: 1.800,00 złotych (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100 groszy) Część II: 3.400,00 złotych (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100 groszy) Część III: 4.800,00 złotych (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100 groszy) 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium - ZP/25/2018 w postępowaniu na usługę polegającą na przeglądzie, konserwacji i naprawie urządzeń i instalacji klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu /nazwa i NIP Wykonawcy”. 6. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: „wadium do ZP/25/2018 w postępowaniu na usługę polegającą na przeglądzie, konserwacji i naprawie urządzeń i instalacji klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu /nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium (odpowiednio dla części) w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia o klauzuli min. „POUFNE” lub w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. „POUFNE” wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) + aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW. Świadectwo musi być ważne przez cały okres trwania umowy (dotyczy części I)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ do złożenia oferty w formie pisemnej - wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2A, nr 2B i nr 2C do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. – 2024/2025
Dodano: 2024-06-13 - Bieżąca konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKiA Oddział w Warszawie
Dodano: 2024-05-13 - Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
Dodano: 2024-05-09 - Wykonywanie przeglądów i usługi hot-line systemów klimatyzacji precyzyjnej zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45, ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecałej 2
Dodano: 2024-05-07 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach IAS w roku 2024
Dodano: 2024-04-23 - Usługa przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynku ITC corocznie w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
Dodano: 2024-03-21 - Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2023-12-05 - Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji branży sanitarnej w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego
Dodano: 2023-11-23 - Wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych (przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych) zainstalowanych w obiektach KPRP
Dodano: 2023-11-13 - Usługi przeglądów, konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnej w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie.
Dodano: 2023-10-24