Gmina Barlinek ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 95 7461704
- Data zamieszczenia: 2014-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
ul. Niepodległości 20 20
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7462450 w. 16, fax. 95 7461704
REGON: 00052837900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu pn.:Przebudowa ulic Żabiej i Podwale w Barlinku wraz z rewitalizacją miejscowości Barlinek przy ul. Żabiej i Podwale - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: Przebudowa ulic Żabiej i Podwale w Barlinku wraz z rewitalizacją miejscowości Barlinek przy ul. Żabiej i Podwale w n/w specjalnościach: a) drogowej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), b) Obecność Inspektora Nadzoru na budowie w każdy dzień roboczy oraz w razie zaistniałej potrzeby, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 godzin od telefonicznego powiadomienia, c) Kontrolowanie rozliczeń budowy, d) Kontrolę przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, e) Udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, f) Organizację i przewodniczenie naradom technicznym na budowie oraz sporządzanie na bieżąco protokołów z narad technicznych, g) Monitorowanie postępu robót budowlanych oraz zgłaszanie opóźnień w wykonaniu umowy w stosunku do harmonogramu rzeczowego przedłożonego przez wykonawcę robót, h) Informowanie Zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, i) Przygotowywanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót przez sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram rzeczowy, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót i kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, j) Rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia lub zerwania przez jakąkolwiek ze stron, k) Udzielanie w terminie 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania wykonawcy robót, l) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych - wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi min. 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego i podpisania protokołu końcowego, m) Koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonaniem zadania pn.: Przebudowa ulic Żabiej i Podwale w Barlinku wraz z rewitalizacją miejscowości Barlinek przy ul. Żabiej i Podwale. 3.Zakres zadania pn.: Przebudowa ulic Żabiej i Podwale w Barlinku wraz z rewitalizacją miejscowości Barlinek przy ul. Żabiej i Podwale opisują n/w załączniki:1) Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt budowlany - Ulice Żabia i Podwale w Barlinku; 2) Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany - Ulice Żabia i Podwale w Barlinku Kanalizacja deszczowa i wodociąg w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 151; 3) Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany - Przedszkole Miejskie; 4) Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt wykonawczy - Stała organizacja ruchu; 5) Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Ulice Żabia i Podwale w Barlinku; 6) Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Przedszkole Miejskie; 7) Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót - Ulice Żabia i Podwale w Barlinku; 8) Załącznik nr 14 do SIWZ - Przedmiar robót - Przedszkole Miejskie; 9) Załącznik nr 15 do SIWZ - Decyzja 450/2012; 10) Załącznik nr 16 do SIWZ - Decyzja 301/2012; 11) Załącznik nr 17 do SIWZ - Decyzja 448/2012; 12) Załącznik nr 18 do SIWZ - Rysunek zamienny nr rys. S-1.3; 13) Załącznik nr 19 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Rozbiórka elementów dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 18.03.2014 r. do godz. 11:00. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku nr 18 8355 0009 0000 0387 2000 0013. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi być wystawione na: Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek i złożone w oryginale w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek. 5. Za datę wniesienia wadium uważa się: 1) datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) datę złożenia wadium w innej formie niż pieniądz w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek. 6. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18