Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg
- Adres: 36-065 Dynów, Rynek 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 016 6521093
- Data zamieszczenia: 2013-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
Rynek 2 2
36-065 Dynów, woj. podkarpackie
tel. 016 6521093 w. 49, fax. 016 6521093
REGON: 65090026900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na opracowaniu projektu budowlanego, wykonawczego, projektu aranżacji oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa pomieszczeń o pow. użytkowej ok. 350 m2 w Zespole Szkół przy ul. Szkolnej w Dynowie na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dynowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1.1. Opis przedmiotu zamówienia 3.1.1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na opracowaniu projektu budowlanego, wykonawczego, projektu aranżacji oraz sprawowanie nadzoru autorskiego na zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa pomieszczeń o pow. użytkowej ok. 350 m2 w Zespole Szkół przy ul. Szkolnej w Dynowie na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dynowie. A. Zakres rzeczowy opracowania projektu ma obejmować: 1) opracowanie wstępnej koncepcji zagospodarowania pomieszczeń przeznaczonych na Bibliotekę Miejską, z uwzględnieniem możliwości zmian konstrukcyjnych w budynku szkolnym, a po jej akceptacji przez Zamawiającego: 2) opracowanie projektu budowlanego, 3) opracowanie projektu wykonawczego, 4) opracowanie aranżacji pomieszczeń, 5) obowiązek sprawowania nadzoru autorskiego, Opracowania j.w. obejmują: projekt budowlany następujących branż: instalację wod-kan, instalację elektryczną, alarmową, wentylację, klimatyzację, monitoring. B. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta w trakcie wykonywania robót budowlanych będzie obejmowało: 1) stwierdzenie zgodności wykonywania robót budowlanych z projektem, 2) uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Zamawiającego, kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.1.3 Zakres dokumentacji projektowej ma obejmować: 1) projekt koncepcyjny zawierający: a) wstępną aranżację pomieszczeń - do akceptacji przez Zamawiającego, b) propozycje zmian konstrukcyjnych w obiekcie wraz z ekspertyzą techniczną potwierdzającą możliwość wprowadzenia tych zmian, w związku z proponowaną koncepcją aranżacji, c) szacunkowy koszt robót budowlanych i aranżacji przy proponowanym wariancie koncepcji. 2) projekt budowlano - wykonawczy z kosztorysami, przedmiarami robót, a) projekty instalacji : elektrycznej, co, wod-kan, wentylacji i klimatyzacji, monitoringu z kosztorysami i przedmiarami, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót , c) projekt aranżacji z przedmiarami i kosztami, d) zbiorcze zestawienie kosztów przedsięwzięcia. 3) wszystkie przewidziane przepisami prawa uzgodnienia. 3.1.4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację techniczną w oparciu o następujące przepisy prawne: 1) ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, 2) ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego wraz ze zmianami z dnia 6 listopada 2008 r, 4) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dna 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 5) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7) inne powszechnie obowiązujące przepisy związane z zakresem opracowania. 3.1.5.Do obowiązków Wykonawcy należy: -opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz decyzji dotyczącej zmiany przeznaczenia części obiektu szkolnego; -uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień i opinii oraz sprawdzeń rozwiązań projektowych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę; - przed przystąpieniem do opracowania projektowego Wykonawca obowiązany jest dokonać oględzin w terenie, zapoznać się z archiwalną dokumentacją obiektu, warunkami technicznymi związanymi z ewentualnymi zmianami w konstrukcji budynku, - wykonanie ekspertyz budowlanych, w przypadku wprowadzania zmian konstrukcyjnych. 3.1.6.Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania: 1) Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; 2) Będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem; 3) W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń; 4) Powinna zawierać wszelkie inne niezbędne opracowania, które są konieczne do realizacji inwestycji w ramach zleconej kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy. 3.1.7.W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do dochowania: 1) zakazu naruszenia art. 29 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w sposób niejednoznaczny, nie wyczerpujący, za pomocą niedostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń lub uwzględnienia określeń lub bez uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty; 2)zakazu naruszania art.29 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w sposób, który mógłby utrudnić uczciwą konkurencję; 3) zakazu naruszania art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz dodanie słów lub równoważny; 4) zakazu naruszania art.30 ust.,ust.2, i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane przez odniesienie się do norm, aprobat specyfikacji technicznej i systemów odniesienia z naruszeniem ustawowej kolejności; 5) zakazu naruszania art.30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, bez dopuszczenia możliwości składania ofert równoważnych.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ROZBUDOWY WODOCIĄGÓW
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego dwóch budynków mieszkaniowych wielorodzinnych przy ul. Orzeszkowej w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia przy realizacji zaprojektowanych r. bud. dla zadań pod nazwą: I. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Budynku Wielofunkcyjnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w celu dostosowania do obowiązujących wymogów prawnych i sanitarnych oraz poprawy dostępności usług medycznych II. Utworzenie i wyposażenie SOR wraz z wyniesionym lądowiskiem w COM w Jarosławiu, jako element Podkarpackiego Systemu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2016-07-06 - OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. ROZDZIAŁ KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ NA KANALIZACJĘ DESZCZOWĄ I KANALIZACJĘ SANITARNĄ W MIEŚCIE PILŹNIE
Dodano: 2016-07-05 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Dodano: 2016-06-24 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Dodano: 2016-06-13 - OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI PILZNO
Dodano: 2016-06-07 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - FAZA SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI - DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PILŹNIE
Dodano: 2016-06-02 - Sieć rozdzielcza wodociągowa - Łobozew Dolny
Dodano: 2016-04-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej 4 pętli autobusowych w Mielcu
Dodano: 2016-04-21