Przetargi.pl
Usługa polegająca na odbiorze i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z kompleksów wojskowych administrowanych przez 34 WOG Rzeszów

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON- Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na odbiorze i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z kompleksów wojskowych administrowanych przez 34 WOG Rzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. 2. Powyższe odpady znajdują się w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: • JW. 3841, ul. Lwowska 5, 35 – 301 Rzeszów, budynek nr 3, • 3 PBOT, ul. Lwowska 4, 35 – 301 Rzeszów, budynek nr 10, • 31 blp, ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów, budynek nr 10, • Sekcja Obsługi Infrastruktury Rzeszów 35 – 211 Rzeszów ul. Konopnickiej 5 wiata przy budynku nr 16, • JW. 4719, ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów, budynek nr 24, • 34 WOG, ul. Krakowska 11b, 35-111 Rzeszów, budynek 11, • 133 Krt. 36-001 Wysoka Głogowska, • JW. 3538, ul. Sandomierska 20, 37 – 400 Nisko, budynek nr 107, 5 ● 32 blp, ul. Sandomierska 20, 37 – 400 Nisko, budynek nr 91 ● 33 blp, ul. Kościuszki 36A, 39-200 Dębica, budynek nr 1, JW. 3957, ul. 3-go Maja 80, 37 – 500 Jarosław, budynek nr 7 brama 6,7,8, • Sekcja Obsługi Infrastruktury Jarosław, ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław, wiata 54 • 34 blp, ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław, budynek 10 • JW. 3233, ul. Wojska Polskiego 22, 37 – 710 Żurawica, budynek nr 34,43, • JW. 3928, ul. 29 Listopada 2, 37 – 700 Przemyśl, budynek 39, • Sekcja Obsługi Infrastruktury, 37-700 Przemyśl, ul. Okrzei 3 budynek. nr 8,10 • 34 blp, ul. Przemyska 1, 38-500 Sanok, budynek 1. 3. Szacunkowa ilość wszystkich odpadów podlegających odbiorowi i utylizacji wynosi 50 Mg. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. 5. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania odpadów od Zamawiającego na telefoniczne wezwanie, lub zgłoszenie drogą e-mail, odbiór będzie następował nie później niż w ciągu 72 godzin od powiadomienia. 6. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, w obecności przedstawiciela Zamawiającego i potwierdzona podpisem Zamawiającego lub osoby uprawnionej do reprezentowania Zamawiającego na protokole przekazania odpadów. 7. Usługę należy wykonać zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) 8. Odpady niebezpieczne należy transportować z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 154), a także zgodnie z umową europejską dotyczącą międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych – ADR. 9. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 - 14.00, zaś w piątki w godzinach 7.30 - 12.00. Jeżeli odbiór przypada na dzień wolny od pracy, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy Zamawiającego przypadający po dniu wolnym od pracy. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania. 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 10: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że usługi objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 13. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, określa załącznik nr 6, stanowiący integralną część SIWZ. 14. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umowy, tj. Załącznika nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada: a) zezwolenie do prowadzenia działalności w zakresie: odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne lub b) podpisaną umowę z firmą prowadzącą działalność w zakresie odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz kalkulacji, ewentualne pełnomocnictwo złożone w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach