Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH BEZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH OD MIESZKAŃCÓW Z TERENU GMINY DŁUGOŁĘKA (Z WYŁĄCZENIEM PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH)

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH BEZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH OD MIESZKAŃCÓW Z TERENU GMINY DŁUGOŁĘKA (Z WYŁĄCZENIEM PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na odbiorze i transporcie odpadów wielkogabarytowych w tym mebli, skrzyń, wykładzin, beczek, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz części pojazdów mechanicznych bez odpadów niebezpiecznych od mieszkańców z terenu gminy Długołęka (z wyłączeniem podmiotów gospodarczych). 2.Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług odbioru i transportu odpadów wielkogabarytowych z uwzględnieniem każdej posesji (bez podmiotów gospodarczych) na terenie Gminy Długołęka: 1)w tym: mebli, skrzyń, wykładzin, beczek itp.), 2)zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w tym: lodówek, pralek, telewizorów, radioodbiorników, komputerów itp. 3)części pojazdów mechanicznych w tym: opon, siedzeń, rowerów, motocykli itp. bez odpadów niebezpiecznych (w tym płynów eksploatacyjnych, akumulatorów itp.) 3.Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez przeprowadzenie jednorazowej akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych w tym: mebli, skrzyń, wykładzin, beczek, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego części pojazdów mechanicznych bez odpadów niebezpiecznych , z terenu 41 miejscowości gminy Długołęka w miesiącach sierpień - październik 2009 r. w formie tzw. wystawki tzn. sprzed posesji mieszkańców (z wyłączeniem podmiotów gospodarczych), zgodnie z harmonogramem zbiórki odpadów w siedmiu etapach. 4.Harmonogram zostanie ustalony wspólnie przez Wykonawcę oraz Zamawiającego i będzie zawierał następujące dane: 1)miejscowość, w której przeprowadzona zostanie zbiórka odpadów, 2)czas trwania zbiórki odpadów ( w dniach), 3)terminarz zbiórki odpadów (konkretne daty) oraz 4)podział na etapy, o których mowa w ust. 3. - zgodnie ze wzorem harmonogramu stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 31 lipca 2009r. zwanej dalej siwz. 5.Wywóz odpadów w terminach innych niż w harmonogramie, o którym mowa w ust. 4, oraz zmiana podziałów na etapy, o których mowa w ust. 6 jest możliwa po pisemnym uzgodnieniu z uprawnionym pracownikiem Gminy. 6.Etapy, o których mowa w ust. 3 będą obejmować następujące miejscowości: 1)Etap I: Kiełczówek, Wilczyce, Kiełczów, Brzezia Łąka; 2)Etap II: Piecowice, Pietrzykowice, Śliwice, Bielawa, Kątna, Oleśniczka, Borowa, Kamień, Raków, Byków; 3)Etap III: Długołęka, Mirków; 4)Etap IV: Pasikurowice, Siedlec, Bukowina, Bąków, Pruszowice, Ramiszów, 5)Etap V: Domaszczyn, Szczodre, Budziwojowice, Godzieszowa, Tokary; 6)Etap VI: Łosice, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Węgrów,; 7)Etap VII: Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Stępin, Dąbrowica, Jaksonowice, Skała, Kępa, Michałowice. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania pisemnej informacji o ilości zebranych odpadów (raportów) pierwszego dnia przeznaczonego na podsumowanie każdego z etapów akcji - zgodnie z harmonogramem, o którym mowa ust. 4 . 8.Zamawiający zastrzega, iż maksymalna wartość brutto umowy w okresie jej trwania nie może przekroczyć kwoty brutto 242 638,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści dwa tysiące sześćset trzydzieści osiem złotych 00/100). 9.W razie wystąpienia wyraźnych sygnałów wskazujących na możliwość przekroczenia kwoty 242 638,00 zł brutto Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, w następnym dniu po zauważeniu takich sygnałów. Sygnałem takim może być w szczególności wyczerpanie znacznego limitu wyżej wskazanej kwoty w kilku pierwszych etapach zbiórki odpadów. 10.Wykonawca ma obowiązek wstrzymać zbiórkę odpadów oraz obligatoryjnie w formie pisemnej powiadomić Zamawiającego, w trybie natychmiastowym o zaistniałej sytuacji wyczerpania kwoty 242 638,00 zł brutto w związku z odbiorem odpadów w takiej ilości ton, która wyczerpuje w.w. sumę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert(z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 12)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zbiórkę odpadów wielkogabarytowych bez względu na formę wykonania w.w usługi o wartości brutto co najmniej 50 000,00zł. Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie usług Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych usług, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4) decyzję Wójta Gminy Długołęka zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Długołęka. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert(z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 12)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zbiórkę odpadów wielkogabarytowych bez względu na formę wykonania w.w usługi o wartości brutto co najmniej 50 000,00zł. Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie usług Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych usług, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4) decyzję Wójta Gminy Długołęka zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Długołęka.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach