Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 647 800 , fax. 134 648 862
- Data zamieszczenia: 2020-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 59
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 647 800, fax. 134 648 862
REGON: 37030115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spgk.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na ochronie i dozorze mienia terenu Bazy SPGK w Sanoku ul. Jana Pawła II 59 oraz terenu dworca multimodalnego przy ul. Lipińskiego 31 zarządzanego przez SPGK Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie i dozorze mienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania jak poniżej: 1) Zadanie 1 Całodobowa usługa ochrony i dozoru mienia terenu i budynków Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sanoku, zlokalizowanych przy ulicy Jana Pawła II 59, 2) Zadanie 2 Usługa ochrony i dozoru mienia terenu i budynku Dworca Multimodalnego w Sanoku, zlokalizowanego przy ulicy Lipińskiego 31, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedno, lub wszystkie zadania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przeprowadzanych usług w każdym czasie ich realizacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres wykonywania umowy do posiadania aktualnej koncesji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz. 2142 ze zm.) wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia. 6. Przez cały okres związania umową Wykonawca musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2018 poz. 2142 z późń. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013 poz. 1550 z późń. zm.) na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 7. Zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: dozoru oraz ochrona osób i mienia. 8. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w ust. 7 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. 9. Szczegółowe wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie Umowy. 10. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w ust. 7 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. 11. Wykonawca, który jest jednocześnie pracodawcą, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, do których skorzystania uprawniony będzie Zamawiający. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ dla Wykonawców (dotyczy tylko Wykonawcy, który będzie jednocześnie pracodawcą w myśl art. 22 ustawy z dna 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). 12. Jeżeli w jakiejkolwiek części SIWZ lub jej załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże on, że posiada aktualną koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz.2142 z późń. zm.) wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych załączonych dokumentów. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Fizyczna i techniczna ochrona mienia oraz dozorowanie terenów Muzeum Budownictwa Ludowego, tj. Parku Etnograficznego przy ul. Rybickiego 3 oraz budynków przy ul. Traugutta 3 w Sanoku
Dodano: 2024-03-27 - Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
Dodano: 2024-01-31 - Świadczenie usług ochrony fizycznej, monitorowania alarmów oraz serwisowania zabezpieczenia technicznego w: Sądzie Okręgowym w Przemyślu, Sądzie Rejonowym w Przeworsku, Sądzie Rejonowym w Lubaczowie
Dodano: 2024-01-31 - Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem w Sądzie Rejonowym w Przemyślu
Dodano: 2024-01-25 - Usługa ochrony obiektów WITD w Rzeszowie, w 2024r., składających się z garażu wielostanowiskowego, wiaty garażowej, dwóch budynków biurowych oraz posesji.
Dodano: 2023-12-13 - Świadczenie usług ochrony mienia Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
Dodano: 2023-11-28 - Usługa ochrony osób i mienia dla Sądu Rejonowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-27 - Usługa ochrony osób, mienia i posesji obiektu Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-11-22 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektu Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-20 - Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-17