Przetargi.pl
Usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku Inspekcyjno-roboczego KONTROLER-19

Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-304 Gdynia, ul. Śląska 53/406
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6217925 , fax. 058 6200049
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni
    ul. Śląska 53/406 53/406
    81-304 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6217925, fax. 058 6200049
    REGON: 19192078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oirm.gdynia.pl htpp://oirm.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku Inspekcyjno-roboczego KONTROLER-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym ubezpieczeniu statku inspekcyjno - roboczego KONTROLER - 19 a/ ubezpieczenie kadłuba, maszyny i wyposażenia na podstawie Institute Time Clauses-Hulls z 1.11.95 z włączeniem ryzyka kolizji z ob
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665141502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz. U. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm. ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, natomiast wzory zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia stanowią załączniki 4a i 4b. Od wykonawcy wymagane jest w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U. Z 2006 nr 87 poz. 605 ) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp//bip.oirm.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach