Przetargi.pl
Usługa polegająca na dowozie uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7400225, 76 7400245 , fax. 76 7400201
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7400225, 76 7400245, fax. 76 7400201
    REGON: 39064756400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/index.php?idmp=4&r=r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na dowozie uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na dowozie uczniów i dzieci z Gminy Ścinawa do szkół i placówek oświatowych. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Część nr 1. Usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów i dzieci z terenu Gminy Ścinawa do Szkoły Podstawowej nr 3 w Ścinawie, Przedszkola w Ścinawie i Szkoły Podstawowej w Tymowej oraz ich powrót do domu podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020 we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (a także w dni wolne od nauki według zaistniałej potrzeby), według wskazanych tras przejazdu. Część nr 2. Usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów i dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ścinawa do szkół i placówek oświatowych na terenie Lubina i do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szklarach Górnych oraz ich powrót do domu podczas przejazdu w roku szkolnym 2019/2020 we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (a także w dni wolne od nauki według zaistniałej potrzeby oraz ferie zimowe i wakacje – dotyczy przedszkola), według wskazanych tras przejazdu. Część nr 3. Usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów i dzieci z terenu Gminy Ścinawa do Szkoły Podstawowej nr 3 w Ścinawie, Przedszkola w Ścinawie i Szkoły Podstawowej w Tymowej oraz ich powrót do domu podczas przejazdu (w czasie ferii i jeden miesiąc wakacji – dotyczy przedszkola) w roku szkolnym 2019/2020 w dni robocze wolne od nauki, w czasie wakacji i ferii zimowych, według wskazanych tras przejazdu. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11, który zawiera szczegółowy wykaz tras wraz z orientacyjną długością oraz prognozowaną liczbę uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: a) dla części nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), b) dla części nr 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), c) dla części nr 3: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005. 5) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginalny dokument gwarancyjny powinien być złożony luźno, w jednej kopercie z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy trwale spiąć z ofertą. 6) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 7) Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie, jeżeli zostało przelane na konto Zamawiającego do terminu składania ofert (należy dołączyć potwierdzenie przelewu do oferty lub złożyć w Sekretariacie UMiG Ścinawa). 8) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), c) kwotę gwarancji(poręczenia), d) termin ważności gwarancji(poręczenia), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zapłaci kwotę gwarancji jeżeli: i. Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, ii. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach