Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6371867 , fax. 042 6360385
- Data zamieszczenia: 2015-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
al. Kościuszki 120a 120a
90-446 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6371867, fax. 042 6360385
REGON: 00647324800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na całodobowej ochronie osób i mienia dla Kuratorium Oświaty w Łodzi w budynkach położonych w Łodzi przy Al. Kościuszki 120A i ul. Więckowskiego 33. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, polegającej na: 1. Dla ochrony mienia znajdującego się w budynkach Zamawiającego ustanawia się posterunki wewnętrzne. 2. Ochrona obiektów prowadzona będzie począwszy od dnia 04.01.2015 r. od godz. 12:00, przez całą dobę od godz. 6.00 do godz. 6.00. 3. Budynek przy al. Kościuszki 120a będzie chroniony w okresie od 4 stycznia 2016 r. - 31 sierpnia 2016 r.: a) w godz. 6.00 - 18.00 przez jednego pracownika ochrony, który jednocześnie będzie pełnił usługi portierskie w dni robocze i w godzinach pracy urzędu, b) w godz. 18.00 - 6.00 w dni robocze oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, który posiada wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej 4. Budynek przy ul. Więckowskiego 33 będzie chroniony: 4.1. W okresie od 4 stycznia 2016 r. do 31 sierpnia 2016 r.: a) w godz. 6.00 - 18.00 przez jednego pracownika ochrony, przy czym nie wymaga się umundurowania dla tego pracownika, b) w godz. 18.00 - 6.00 w dni robocze oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, który posiada wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej 4.2. W okresie od 1 września 2016 r. do 4 stycznia 2017 r. całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, który posiada wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, który jednocześnie będzie pełnił usługi portierskie w dni robocze i w godzinach pracy urzędu. 5. Do obowiązków pracownika ochrony w budynku przy Al. Kościuszki 120a należeć będzie: 5.1. W zakresie ochrony fizycznej osób i mienia: a) pilnowanie obiektów od wewnątrz w godz. 6:00-6:00, przy czym umundurowany pracownik ochrony pełniący dyżur w godz. 18:00-6:00 oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy dokona: wewnętrznego obchodu budynku dwa razy tj. o godz. 21.00 i 4.00 odnotowując ten fakt w zeszycie znajdującym się na portierni, b) w sytuacjach stanowiących zagrożenie ze strony osób trzecich dla mienia Kuratorium podejmie natychmiastowe działania mające na celu zapobieżeniu szkody włącznie z możliwością wezwaniem grupy interwencyjnej lub innych służb miejskich, c) ochrona przed kradzieżą mienia Zamawiającego znajdującego się w chronionych budynkach, d) wzywanie do opuszczenia budynku osób dopuszczających się zakłócenia porządku w budynku Kuratorium i pracy pracowników Kuratorium, w tym akwizytorów, e) wyłączanie systemu alarmowego. W przypadku uruchomienia się alarmu obowiązkiem pracownika ochrony jest zlokalizowanie miejsca oraz określenie przyczyny włączenia alarmu. Pracownik ochrony ma również obowiązek sporządzić na tę okoliczność notatkę informującą o przyczynie oraz godzinie załączenia się alarmu. 5.2. W zakresie usług portierskich: a) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Kuratorium. Pracownik Zamawiającego każdorazowo odnotowuje fakt pobrania i zdania klucza w zeszycie znajdującym się na portierni, b) otwieranie drzwi wejściowych budynku Kuratorium na pół godziny przed rozpoczęciem pracy Urzędu i zamykanie 15 min po zakończeniu pracy Urzędu, c) sprawdzenie, po opuszczeniu budynku przez pracowników Zamawiającego czy wszystkie okna i drzwi, w tym w pomieszczeniach biurowych, zostały zamknięte oraz sprawdzenie czy nie pozostawiono w pomieszczeniach biurowych włączonych urządzeń elektrycznych. W przypadku stwierdzenia nie zamknięcia drzwi łub okien, przez pracownika Zamawiającego, pracownik ochrony sporządza na tę okoliczność stosowną notatkę, d) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom firmy sprzątającej. Fakt ten pracownik ochrony winien odnotować w zeszycie. Do zeszytu wpisuje się godziny wydania i przyjęcia klucza oraz odnotowuje się nazwisko osoby, której wydano klucze, e) sprawdzenie, po opuszczeniu budynku przez pracowników firmy sprzątającej, czy wszystkie pomieszczenia biurowe są zamknięte. W przypadku stwierdzenia nie zamknięcia drzwi przez pracownika firmy sprzątającej pracownik ochrony sporządza na tę okoliczność stosowną notatkę, f) włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku. 5.3. W zakresie obsługi centrali telefonicznej: a) łączenie w dni robocze w godzinach pracy Kuratorium rozmów petentów z numerami wewnętrznymi funkcjonującymi w Kuratorium. 6. Do obowiązków pracownika ochrony w budynku przy ul. Więckowskiego 33 należeć będzie: 6.1. W zakresie ochrony fizycznej osób i mienia: a) pilnowanie obiektów od wewnątrz w godz. 6:00-6:00, przy czym umundurowany pracownik ochrony pełniący dyżur w godz. 18-6 oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy dokona: wewnętrznego obchodu budynku dwa razy tj. o godz. 21.00 i 4.00 odnotowując ten fakt w zeszycie znajdującym się na portierni, b) w sytuacjach stanowiących zagrożenie ze strony osób trzecich dla mienia Kuratorium podejmie natychmiastowe działania mające na celu zapobieżeniu szkody włącznie z możliwością wezwaniem grupy interwencyjnej lub innych służb miejskich, c) ochrona przed kradzieżą mienia Zamawiającego znajdującego się w chronionych budynkach, d) wzywanie do opuszczenia budynku osób dopuszczających się zakłócenia porządku w budynku Kuratorium i pracy pracowników Kuratorium, w tym akwizytorów,. e) wyłączanie systemu alarmowego. W przypadku uruchomienia się alarmu obowiązkiem pracownika ochrony jest zlokalizowanie miejsca oraz określenie przyczyny włączenia alarmu. Pracownik ochrony ma również obowiązek sporządzić na tę okoliczność notatkę informującą o przyczynie oraz godzinie załączenia się alarmu. 6.2. W zakresie usług portierskich: a) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Kuratorium. Pracownik Zamawiającego każdorazowo odnotowuje fakt pobrania i zdania klucza w zeszycie znajdującym się na portierni, b) otwieranie drzwi wejściowych budynku Kuratorium na pół godziny przed rozpoczęciem pracy Urzędu i zamykanie 15 min po zakończeniu pracy Urzędu, c) sprawdzenie, po opuszczeniu budynku przez pracowników Zamawiającego czy wszystkie okna i drzwi, w tym w pomieszczeniach biurowych, zostały zamknięte oraz sprawdzenie czy nie pozostawiono w pomieszczeniach biurowych włączonych urządzeń elektrycznych. W przypadku stwierdzenia nie zamknięcia drzwi łub okien, przez pracownika Zamawiającego, pracownik ochrony sporządza na tę okoliczność stosowną notatkę, d) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom firmy sprzątającej. Fakt ten pracownik ochrony winien odnotować w zeszycie. Do zeszytu wpisuje się godziny wydania i przyjęcia klucza oraz odnotowuje się nazwisko osoby, której wydano klucze, e) sprawdzenie, po opuszczeniu budynku przez pracowników firmy sprzątającej, czy wszystkie pomieszczenia biurowe są zamknięte. W przypadku stwierdzenia nie zamknięcia drzwi przez pracownika firmy sprzątającej pracownik ochrony sporządza na tę okoliczność stosowną notatkę, f) włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku. 6.3. W zakresie usługi sprzątania terenu należącego do nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33: a) pracownik wykonawcy codziennie będzie zamiatał dziedziniec oraz teren wokół budynku, w tym w szczególności chodnik przylegający do posesji od strony ul. Więckowskiego i ul. Gdańskiej, b) w okresie jesiennym grabienie i wywóz liści przez wykonawcę, c) W okresie jesienno-zimowym bieżące odśnieżanie: - parkingu wewnątrz dziedzińca posesji; - chodnika od strony ul. Więckowskiego i od strony ul. Gdańskiej - usuwanie gołoledzi z chodnika na całej szerokości nieruchomości od strony ul. Więckowskiego i ul. Gdańskiej oraz posypywanie chodnika piaskiem i solą drogową; - usuwanie błota pośniegowego; - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu. 6.4. Wykonawca zobowiązuję się również do odśnieżania chodnika wokół budynku od strony ul. Więckowskiego 33 oraz od strony ul. Gdańskiej w okresie jesienno - zimowym tj. od 04.01.2016 -15.03.2016 oraz od 01.11.2016 r. do 04.01.2017 r., w ramach działania interwencyjnego, przez wyznaczoną przez Wykonawcę osobę dyżurującą, dostępną w ciągu 1 godziny w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych lub poza wskazanym terminem, w sytuacjach wystąpienia nietypowych dla pory roku opadów śniegu. 6.5. W ramach świadczonej usługi wykonawca zabezpiecza wszelkie narzędzia pracy oraz piasek i sól. 7. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w łączność bezprzewodową (radiotelefon lub telefon komórkowy) umożliwiającą wezwanie patrolu interwencyjnego lub w razie konieczności innych specjalistycznych służb. 8. W ramach usługi, gdy zaistnieje sytuacja grożąca zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem chronionego mienia, pracownik ochrony będzie zobowiązany do natychmiastowej interwencji własnej, w ramach której będzie dysponował możliwością wezwania patrolu interwencyjnego. Czas dotarcia patrolu do siedziby zamawiającego nie może przekraczać 20 minut od chwili wezwania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochroniarskich dla potrzeb Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie od 01.10.2016r. do 30.09.2019r.
Dodano: 2016-07-20 - ZP/4/2016 - ochrona fizyczna
Dodano: 2016-06-21 - Zakup usług ochrony mienia wraz ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C
Dodano: 2016-06-09 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa obsługi portierni w budynku Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi, ul. Narutowicza 64
Dodano: 2016-06-06 - Świadczenie usług ochrony obiektu Urzędu Statystycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH: Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko wraz z okresowym patrolowaniem terenu wokół budynku, Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Dodano: 2016-06-01 - Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
Dodano: 2016-05-30 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. Łódź, Plac Wolności 14 i Sierpów gm. Ozorków
Dodano: 2016-05-25 - Usługa ochrony szpitala
Dodano: 2016-05-24