Przetargi.pl
Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i serwisowaniu parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Częstochowie.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Popiełuszki 4/6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 34 3664305 wew. 60, 3664337
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
    ul. Popiełuszki 4/6 4/6
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 34 3664305 wew. 60, 3664337
    REGON: 15030984700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i serwisowaniu parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja przez Wykonawcę usług bieżącego utrzymania parkomatów i prowadzenia obsługi serwisowej w szczególności polegać będzie na: 1) naprawie, wymianie i utrzymaniu w sprawności podzespołów elektrycznych i elektronicznych parkomatów, a w szczególności: paneli, wyświetlaczy, monetników, kas pośrednich, drukarek, czytników kart, wiązek elektronicznych, czujników, przycisków, 2) utrzymaniu napięcia zasilającego, doładowaniu i wymianie akumulatorów żelowych, utylizacja uszkodzonych i przeterminowanych akumulatorów żelowych, naprawie lub wymianie paneli solarnych, wymianie baterii na płytach głównych, wymianie bezpieczników parkomatów, 3) utrzymaniu w sprawności: zamków i elementów blokujących drzwi, regulacji zawiasów, wymianie uszczelek drzwi parkomatów, 4) utrzymaniu w sprawności oraz zapewnienia prawidłowej konfiguracji czasu, dni świątecznych oprogramowania parkomatów, 5) zapewnienie transmisji danych GSM pomiędzy parkomatami i serwerem zewnętrznym, na którym znajduje się oprogramowanie o zarządzania parkomatami, 6) zapewnienie dostępu on-line do oprogramowania na serwerze zewnętrznym służącym do zarządzania parkomatami i monitorowania ich pracy (dostęp musi być możliwy zarówno z komputerów, jak i innych urządzeń mobilnych), 7) przeglądy i konserwacja wykonywana minimum dwa razy w trakcie trwania umowy tj. utrzymanie w czystości i pełnej sprawności, wszystkich podzespołów wewnątrz parkomatów, 8) stałym monitorowaniu pracy parkomatów za pomocą oprogramowania, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 6) umowy. 2. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia i wykonywania wszelkich czynności koniecznych w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania wszystkich parkomatów znajdujących się w Strefie Płatnego Parkowania, chyba że dana czynności jest wprost wyłączona niniejszą umową z obowiązków Wykonawcy. 3. Usługami wyłączonymi z przedmiotu umowy będzie: 1) czyszczenie zewnętrze obudowy parkomatu, 2) wymiana rolek papieru termicznego, 3) naprawa parkomatu w zakresie uszkodzeń powstałych wyłącznie na skutek aktów wandalizmu lub kolizji drogowych, 4) wymiana kaset z monetami w związku ich napełnieniem. 4. Oprogramowanie o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 6) umowy w szczególności powinno: 1) rejestrować każde zdarzenie dotyczące danego parkomatu (w tym każdą zaistniałą awarię lub usterkę) z podaniem daty i godziny jego zaistnienia, 2) pozwalać wybierać zdarzenia i wybierać parkomaty dla uzyskania podglądu obecnego statusu w czasie rzeczywistym, 3) przygotować profile konfiguracji parkomatów, 4) dodawać parkomaty, przypisywać i transferować konfiguracje, 5) zarządzać ustawieniami osobistymi (użytkownik, hasło), 6) tworzyć statystyki wybranych zdarzeń, taryf, dla danych parkomatów we wskazanym okresie czasu, do analizy błędów lub celów statystycznych, 7) tworzyć statystyki uwzględniające: status, brakujące dni, opróżnienia kaset, pojedynczych płatności, czasy awarii, raporty finansowe i czasy trwania biletów, 8) umożliwiać eksport danych do arkusza Excel. 5. Czas funkcjonowania parkomatów: od poniedziałku do piątku od 05:00 do 18:00 (za wyjątkiem świąt). Czas funkcjonowania strefy: od godz. 10:00 do 18:00 w dni robocze. 6. Serwisowi podlegać będzie 116 sztuk parkomatów typu Citea produkcji firmy Hectronic GmbH. Zamawiający wymaga zabezpieczenia w postaci, co najmniej (2) dwóch urządzeń, a nie więcej niż (10) dziesięciu, w celu możliwości odtworzenia stanu faktycznego parkomatów w ciągu 24 godz. od zaistnienia potrzeby (jakiegokolwiek zdarzenia losowego między innymi: akty wandalizmu, kolizje drogowe itp.) wymiany urządzenia na inne w pełni sprawne i kompatybilne z obecnie zainstalowanymi urządzeniami (parkomaty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ZABEZPIECZENIE W POSTACI ZASTĘPCZYCH PARKOMATÓW - ILOŚĆ URZĄDZEŃ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach