Przetargi.pl
Usługa polegająca na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia, monitoringu systemów alarmowych oraz konserwacji i naprawie systemów w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 65B 65B
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
    REGON: 01251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia, monitoringu systemów alarmowych oraz konserwacji i naprawie systemów w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) 1-osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) całodobową przez 7 dni w tygodniu obiektu Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B. 2) całodobowy monitoring sygnałów systemu włamania i napadu (SSWiN) oraz sygnałów systemu alarmu pożaru (SAP) realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne wraz z konserwacją urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wymienionych w dodatku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby podczas konserwacji wykonywane zostały czynności określone w dodatku nr 8 do niniejszej SIWZ. 3) sporządzenie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) planów ochrony dla jednostek, o których mowa w pkt 2.1, 2.2 i przekazanie jednego egzemplarza Zamawiającemu w terminie 1 miesiąca od daty objęcia jednostek ochroną. Plan powinien zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury. 4) prowadzenie dokumentacji w związku z realizowaną ochroną fizyczną (stacjonarną) jednostki wymienionej w pkt 2.1. 5) prowadzenie dokumentacji w związku z realizowanym monitoringiem antywłamaniowym i przeciwpożarowym oraz przekazywanie Zamawiającemu - Dyrektorowi Oddziału Regionalnego KRUS comiesięcznych raportów funkcjonowania obu systemów (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów poza godzinami pracy) w podległych jednostkach organizacyjnych. 6) prowadzenie dokumentacji dotyczącej konserwacji napraw urządzeń i instalacji systemów alarmowych: antywłamaniowego i przeciwpożarowego, zapewniającej utrzymanie systemów w stałej sprawności eksploatacyjnej. 7) zintegrowanie systemu alarmowego, przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, o których mowa w pkt 2.2 z systemem antywłamaniowym oraz połączenie wszystkich jednostek, w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne oraz poprzez zainstalowanie przez Wykonawcę na swój koszt urządzeń do transmisji sygnałów alarmowych - niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 8) w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - przeniesienie i zainstalowanie przez Wykonawcę na własny koszt funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib i opracowanie planu ochrony dla nowej siedziby. 9) przyjmowanie zgłoszeń awarii systemów alarmowych i ich usuwanie w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia oraz zapewnienie ochrony obiektów monitorowanych do czasu usunięcia awarii. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w każdej miejscowości będącej siedzibą jednostki Zamawiającego objętej zamówieniem co najmniej jedną grupą interwencyjną złożoną z minimum dwóch osób wyposażonych i działających na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1099), których zadaniem będzie reagowanie na wszystkie sygnały systemów alarmowych. Zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 20 min. od momentu otrzymania zawiadomienia lub wezwania. Grupy interwencyjne mogą funkcjonować w ramach podwykonawstwa. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. Wykaz uprawnień i obowiązków pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony zawiera dodatek nr 12 do SIWZ. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonywania usługi. 6. Pracownicy ochrony fizycznej powinni być: a) jednolicie umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1099), b) zaopatrzeni w identyfikatory. 7. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2009 lub AQAP lub inny równoważny. Za inny równoważny należy rozumieć dokument, który potwierdza, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają określonym wymogom jakościowym, przyjęta polityka jakości ukierunkowana jest na spełnienie wymagań klienta, firma funkcjonuje w oparciu o wdrożone procedury postępowania i zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. OCHRONA FIZYCZNA Przedmiot zamówienia będzie realizowany: w Oddziale Regionalnym KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B. Budynek czteropiętrowy (podpiwniczony) o powierzchni 3.336 m?, trzy wejścia: jedno wejście główne od frontu dla interesantów i pracowników, drugie- od zaplecza (od parkingu) dla pracowników, trzecie- boczne wejście od parkingu dla interesantów zgłaszających się na komisję lekarską; parking dla samochodów służbowych znajduje się w granicach działki i jest ogrodzony: brama wjazdowa na teren parkingu jest automatycznie sterowana; obiekt jest monitorowany, wyposażony w system kamer przemysłowych. Godziny pracy Oddziału: od poniedziałku do piątku od 7:15 do 15:15 (sala obsługi interesantów w poniedziałki czynna od 7:15 do 16:00) MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWYCH realizowany będzie w budynku wymienionym powyżej oraz w siedzibach pozostałych jednostek organizacyjnych, których średnia powierzchnia wynosi 483 m?. Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi adresowymi zawiera dodatek nr 6 do SIWZ. W przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Zamawiający powiadomi Wykonawcę o adresie nowej siedziby w terminie 14 dni przed planowaną zmianą. 8. Istniejące zabezpieczenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Zestawienie istniejących zabezpieczeń w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego zawiera dodatek nr 7 do SIWZ, który Zamawiający udostępni podmiotom zainteresowanym przystąpieniem do przetargu (na ich pisemny wniosek). 9. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 12. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający wyraża zgodę na zapoznanie się Wykonawców z obiektami jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w rozdziale VII pkt 5 SIWZ. Obiekty Zamawiającego nie należą do obiektów podlegających szczególnej ochronie na podstawie § 28 ust. 1 rozporządzenia MSWiA z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100). 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 9 października 2015r. do godziny 11:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: Nazwa banku i nr rachunku bankowego: BGK O/Kielce 97 1130 1192 0027 6157 2620 0001 Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B 25-389 Kielce Tytuł: Wadium - przetarg nieograniczony na Bezpośrednią, stałą ochronę fizyczną osób i mienia, monitoring systemów alarmowych oraz konserwację i naprawę systemów w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego (0500-OP261.0.2.2015) Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, ze zm.). 4.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz musi wskazywać całość zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 11, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość obiektów użyteczności publicznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach