Przetargi.pl
Usługa pogwarancyjnego serwisu aparatu tomografu komputerowego

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pogwarancyjnego serwisu aparatu tomografu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa pogwarancyjnego serwisu aparatu tomografu komputerowego marki GE Optima CT 540, rok prod. 2014 wraz ze stacją opisową - model 5368687, polegająca na wykonywaniu przeglądów technicznych i napraw oraz utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wymienionego sprzętu będącego w użytkowaniu Zamawiającego. Przez „przeglądy techniczne” rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta w/w sprzętu zawarte w dokumentacji serwisowej, z potwierdzeniem wykonania tych czynności poprzez wpis do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego. Pod pojęciem „naprawy” należy rozumieć pracę (roboczogodziny) czyli usunięcie nieprawidłowości w działaniu w/w urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części. Do kosztów naprawy włącza się koszt wszystkich części zamiennych. 2. Zakres czynności wymaganych do obsługi serwisowej w szczególności obejmuje: 1) zapewnienie fachowego poziomu usług serwisowych na zgłoszenie Zamawiającego; 2) realizowanie usługi zgodnie z instrukcjami użytkowania sprzętu, zaleceniami producen-ta, posiadaną wiedzą i z należytą starannością; 3) wykonywanie usług przy użyciu własnych narzędzi i materiałów, zgodnie z odpowied-nimi normami, wykorzystując materiały posiadające aktualne atesty, aprobaty technicz-ne i/lub certyfikaty zgodności; 4) zdalne diagnozowanie uszkodzeń poprzez sieć komputerową oraz naprawy oprogramowania; 5) wykonanie kontroli jakości obrazu, wartości pomiarowych wraz z ewentualną regulacją parametrów pracy sprzętu po wykonaniu naprawy; 6) lokalizowanie uszkodzenia, diagnozowanie awarii, usuwanie usterek oraz ich skutków; 7) sprawdzenie funkcjonowania sprzętu po naprawie i pozostawienie go w gotowości do pracy; 8) dokonanie odpowiednich wpisów do paszportu technicznego sprzętu w celu udokumentowania naprawy i wystawienie dokumentu potwierdzającego wykonanie usługi (raport serwisowy, karta pracy, raport z wykonanych pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego, itp.); 9) wymianę części zamiennych oraz wymianę części specjalnych (w szczególności lampy) w przypadku ich awarii; 10) wykonanie testów eksploatacyjnych, dopuszczających sprzęt do eksploatacji w sytuacji wymiany części zamiennej mogącej spowodować zmianę parametrów sprzętu; 11) przedstawienie raportu serwisowego po wykonaniu usług serwisowych określający w szczególności czas pracy, zużyte części, ewentualne uwagi związane z dalszym postępowaniem lub eksploatacją sprzętu; 12) wykonywanie usług objętych niniejszą umową w siedzibie Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 3. W przypadku zaistnienia problemów technicznych z ich eksploatacją, Wykonawca jest zobowiązany do: 1). przybycia na miejsce zainstalowania sprzętu na każdorazowe wezwanie Zamawiają-cego w ciągu maksymalnie do 4 godzin (zgodnie z ofertą) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznego lub e-mailem); 2). niezwłocznego przystąpienia do ustalenia przyczyny problemów technicznych z eks-ploatacją sprzętu – nie dłużej niż 5 godzin od podjęcia czynności określonych w ppkt. 1); 3). usunięcia awarii sprzętu - maksymalnie do 24 godzin od zdiagnozowania przyczyny problemów technicznych sprzętu. 4. Sposób zgłaszania usterek: 1). Zamawiający zgłasza występujące usterki w funkcjonowaniu sprzętu telefonicznie, e-mailem, lub pisemnie, 2). Wykonawca umożliwi Zamawiającemu stały kontakt z upoważnioną osobą z możliwością konsultacji telefonicznej przed przystąpieniem do napraw/serwisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z działem VII pkt 10 SIWZ, działem XIV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach