Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
- Data zamieszczenia: 2012-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
ul. Węgierska 146 146
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
REGON: 49202507100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pn. Przygotowanie do pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i zrealizowanie usługi pn. Przygotowanie do pracy, dla 47 uczestników programów specjalnych realizowanych przez Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu, w tym: - 35 uczestników programu specjalnego pn. Szansa na zatrudnienie - osoby do 30 roku życia - 12 uczestników programu specjalnego pn. Druga szansa - osoby powyżej 50 roku życia Uczestnikami usługi będą osoby bezrobotne w wieku do 30 roku życia i powyżej 50 roku życia, będące uczestnikami programów specjalnych, odbywające staż lub będące w zatrudnieniu; w pierwszej kolejności z grupy tzw. bezrobocia rodzinnego, a następnie osoby znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (m.in. długotrwale bezrobotni i, lub bez wykształcenia średniego i, lub bez doświadczenia zawodowego i, lub bez kwalifikacji zawodowych i inne). * Usługa Przygotowanie do pracy jest realizowana i finansowana jako specyficzny element wspierający zatrudnienie w rozumieniu z ustawy o promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy oraz rozporządzenia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 marca 2009r. w sprawie programów specjalnych. 2. Celem usługi jest precyzyjne określenie indywidualnych potrzeb każdego z uczestników programów oraz podjęcie w pierwszej kolejności niezbędnych działań, niwelujących lub zmniejszających priorytetowe bariery ustalone w wyniku identyfikacji potrzeb u każdego uczestnika, które utrudniają wejście i utrzymanie się na rynku pracy. 3. Usługa składa się z II etapów: I etap: Identyfikacja potrzeb, barier uczestników: 1. Określenie potencjału każdej osoby istotnego dla zrealizowania celu określonego w pkt. III 2 SIWZ. 2. Określenie sytuacji rodzinnej (problemy rodzinne, inne) - indywidualnie. 3. Określenie potrzeb/barier, które utrudniają wejście i,lub utrzymanie się na rynku pracy, w tym w wyglądzie zewnętrznym (ubiór, makijaż, fryzura, itp.) dla każdej osoby indywidualnie. 4. Opracowanie przy czynnym udziale każdej osoby listy i harmonogramu zadań, czynności do realizacji w II etapie oraz zakresu niezbędnych zakupów usług, rzeczy, a w uzasadnionych przypadkach zakupów usług wsparcia rodzinnego, doradczego czy psychologicznego, innych - wg Załącznika 7 do SIWZ: Lista i harmonogram zadań, czynności oraz niezbędnych zakupów usług, rzeczy. II etap: Realizacja ustalonych działań, zadań; dokonanie zakupów: 1. Przedstawienie do akceptacji SUP: a) wyników przeprowadzonej identyfikacji indywidualnych potrzeb/barier uczestników. b) rodzaju niezbędnych zadań i czynności oraz zakresu zakupów i harmonogramu ich realizacji dla każdej z osób na bieżąco; nie później niż do 3 dni roboczych od zakończenia I etapu dla danej osoby. SUP zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedłożonej Listy i harmonogramu według Załącznika Nr 7, a w uzasadnionych przypadkach do wniesienia uwag, poprawek do przedstawionych rodzajów zadań/czynności oraz zakresu zakupów przed dokonaniem akceptacji. Akceptacji SUP dokonuje w terminie 3 dni roboczych od otrzymania ww dokumentów. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji usługi, na wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmiany zakresu zakupów uzgodnionych z SUP w II etapie. Zmiana ta wymaga ponownej akceptacji SUP. Koszty indywidualne poniesione na zakup usługi dla każdego uczestnika muszą być zgodne z zakresem i harmonogramem wskazanym w pkt. 1b II etapu. Ponadto określenie niezbędnych zakupów musi być dokonane przez Wykonawcę z zachowaniem zasady racjonalizacji wydatków, tj. zaplanowane i poniesione wydatki muszą być niezbędne, jednoznacznie i bezpośrednio związane ze zidentyfikowanymi barierami, potrzebami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 982000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną