Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji Projektu pn. Utworzenie Kliniki Chorób Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002-09-00; nr sprawy TT-2731- 04 -09;

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    ul. Stanisława Staszica 16 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji Projektu pn. Utworzenie Kliniki Chorób Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowanego przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002-09-00; nr sprawy TT-2731- 04 -09;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego (w branży: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej) przy realizacji Projektu pn. Utworzenie Kliniki Chorób Zakaźnych i dostosowanie zaplecza diagnostyczno-leczniczego SPSK Nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; realizowaną w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Priorytet XII. Bezpieczeństwo Zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia; Działanie 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, realizowaną przez SPSK Nr 1 na podstawie umowy nr UDA-POIS.12.02.00-00-002-09-00 (zwanego Projektem) - w następującym zakresie (części) Projektu: 1.1 Roboty budowlane związane z przebudową budynku C-16 z przeznaczeniem na Zakład Diagnostyki i Terapii Endoskopowej oraz Ginekologiczno-Położnicza Izbę Przyjęć;1.2 Roboty budowlane związane z przebudową i rozbudową budynku D-16 wraz z pomieszczeniami technicznymi w budynku J-16 oraz agregatorowni w ramach projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy budynku D-16 przy ul. Staszica 16 w Lublinie do wymogów określonych w obowiązujących przepisach prawa;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00gr)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI. pkt. 2 SIWZ;2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem stawianym przez Zamawiającego jest:2.1. wskazanie przez Wykonawcę osób, które będą pełnić funkcję: inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, inspektora nadzoru w branży elektrycznej, inspektora nadzoru w branży sanitarnej z określeniem, która osoba spośród wskazanych będzie pełnić funkcję kierownika - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, spełniających następujące wymagania: 2.1.1. Inspektor Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej - jedna osoba: a) posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych;2.1.2. Inspektor Nadzoru w branży instalacyjnej tzw. elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jedna osoba: a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;2.1.3. Inspektor Nadzoru w branży instalacyjnej tzw. sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - jedna osoba spełniająca wymagania: a) posiadająca uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 2.1.4. dodatkowo dla Kierownika Zespołu wyłonionego (zaproponowanego przez Wykonawcę) spośród ww osób (Inspektorów Nadzoru) : a) posiadająca wyższe wykształcenie techniczne,b) posiadająca uprawnienia budowlane w dowolnej z ww. specjalności inżynierskiej, c) posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych (inwestycji budowlanych) tj. zrealizowanie z należytą starannością co najmniej dwóch usług nadzoru inwestorskiego nad zakończonymi i rozliczonymi inwestycjami budowlanymi w tym okresie, z czego co najmniej jeden raz pełniąc funkcję Kierownika Zespołu zakończonej i rozliczonej inwestycji budowlanej. 2.2. Zrealizowanie z należytą starannością co najmniej 2 (dwóch) usług pełnienia nadzoru inwestorskiego o wartości każdej usługi minimum 150.000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz wartości nadzorowanych robót budowlanych w kwocie każdej z nich co najmniej 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych), przy czym jedna z tych usług winna być realizowana z udziałem środków unijnych - w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez wartość usługi Zamawiający rozumie łączną wartość usług nadzoru robót budowlanych w ramach jednej umowy. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie sumę usług nadzoru w ramach jednej umowy. Oceny spełnienia ww. warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI. pkt. 3 SIWZ.3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem stawianym przez Zamawiającego jest: osiągnięcie przez Wykonawcę rocznego przychodu ze sprzedaży (lub obrót) w wysokości minimum 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI. pkt. 4 SIWZ.4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, o którym mowa w części VI. pkt. 1 SIWZ oraz dokumentów określonych w części VI.pkt. 2-8 SIWZ.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Na potwierdzenie warunku wymienionego w części V pkt. 2 SIWZ należy złożyć w ofercie: 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzorów formularzy załączonych do SIWZ:a) Załącznik Nr 4a do SIWZ pn. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w formularzu wg Zał. 4a wskazał trzy osoby, po jednej na każde stanowisko z wyznaczeniem spośród nich kierownika zespołu; b) Załącznik Nr 4b do SIWZ pn.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w formularzu wg Zał. 4b zamieścił wykaz wykonanych lub wykonywanych, przez osoby wskazane w formularzu wg Zał. 4a, usług z podaniem: imienia i nazwiska tej osoby, pełnionej przez nią funkcji stanowiska podczas realizacji usługi, zakresu wykonanych - wykonywanych przez nią czynności oraz wartości usługi brutto (całej i-lub w części zrealizowanej), wartości nadzorowanych robót budowlanych podczas pełnienia usługi, dat wykonania lub wykonywania usługi i odbiorców (zamawiających, beneficjentów);3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156/06 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia, tj.: 3.3.1. uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego w wymaganym zakresie, 3.3.2. zaświadczenie wydane przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby, - o których mowa w cz. V pkt. 2 ppkt. 2.1.3.4. a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług o których mowa w części V pkt. 2 ppkt.2.2. SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zamawiających, beneficjentów). b) Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością usług wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.4. lit a). 4. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (nie jest wymagane złożenie pełnego sprawozdania finansowego za dany okres).5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 6 stosuje się odpowiednio.8. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem i zakresem ważności obejmującym termin związania ofertą na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach