Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-81/12

Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
    ul. Artwińskiego 3 3
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
    REGON: 00126323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-81/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach w branżach: - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budynku onkohematologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach przy ul. Artwińskiego 3, w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Inspektor nadzoru branży budowlanej koordynował będzie działania pozostałych inspektorów nadzoru. Inspektor nadzoru branży elektrycznej prowadzić będzie również instalacje teletechniczne. Nadzór inwestorski prowadzony będzie przy realizacji budynku onkohematologii wraz z zagospodarowaniem terenu. Roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym. Wystąpienie robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych nie ma wpływu na wysokość wynagrodzenia inspektorów nadzoru. Zmiany terminów realizacji robót nie mają wpływu na wynagrodzenie inspektora nadzoru. Charakterystyka obiektu: Budynek szpitalny w którym znajdować się będą: - Laboratorium preparatyki komórkowej, - Poradnie onkohematologiczne, - Oddział szpitalny onkohematologiczny - 34 łóżka, - Oddział szpitalny ostrych białaczek z odcinkiem przeszczepów szpiku - 17 łóżek, - Pomieszczenia techniczne i socjalne. Powierzchnia użytkowa budynku - 4.103 m2. Kubatura brutto budynku - 19.543 m3. 3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1. Udział w przekazaniu Wykonawcy placu budowy 2. Kontrola zgodności realizacji budowy ( robót ) z projektem i pozwoleniem na budowę, z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej , 3. Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 4. Czuwanie nad przestrzeganiem na budowie przepisów bhp 5. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających 6. Bieżące kontrolowanie terminowości wykonywanych robót 7. Udział w naradach dotyczących realizacji robót 8. Ścisła współpraca z Biurem Projektów i nadzorem autorskim w zakresie szczegółowych rozwiązań projektowych, zwłaszcza dotyczących laboratorium preparatyki komórkowej i oddziału przeszczepowego 9. Opracowywanie opinii technicznych związanych z realizacją inwestycji 10. Sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych ,uzupełniających i zamiennych, wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót. Protokoły te podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego 11. Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych w zakresie ilości robót, norm , cen oraz pod względem rachunkowym - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania tych kosztorysów przez Wykonawcę robót oraz przekazywanie sprawdzonych kosztorysów Koordynatorowi robót 12. Sprawdzanie kosztorysów na roboty uzupełniające pod względem ich zgodności z ofertą podstawową , 13. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe i zamienne pod względem zgodności stawek i narzutów z ofertą podstawową oraz sprawdzanie cen materiałów i pracy sprzętu. Ceny materiałów i pracy sprzętu powinny być zgodne z cenami zawartymi w ofercie podstawowej- jeśli ceny takie występują. W przeciwnym razie ceny te nie mogą być wyższe od średnich cen krajowych wg informatorów SEKOCENBUD aktualnych w dacie składania oferty na te roboty 14. Sprawdzanie zgodności rozliczanych robót z zawartą z Wykonawcą robót umową 15. Rozliczanie materiałów powierzonych przez Inwestora dla Wykonawcy oraz materiałów pochodzących z demontażu. Dopilnowanie protokolarnego przekazania Inwestorowi materiałów pochodzących z rozbiórki 16. Przeprowadzanie odbiorów robót 17. Przejmowanie od wykonawcy i kompletowanie bieżącej dokumentacji i dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji, przekazywanie tych dokumentów Inwestorowi 18. Koordynowanie działań pozostałych inspektorów nadzoru przez inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej 19. Wykonywanie innych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy - Prawo budowlane 20. Bieżące informowanie Inwestora o wszelkich uchybieniach i nieprawidłowościach dotyczących realizacji inwestycji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie czynności pełnione podczas prowadzenia nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia w niniejszym postępowaniu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.onkol.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach