Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"

Powiat Opatowski w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27500 Opatów, Ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 86 84 723 , fax. 15 86 84 721
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opatowski w Opatowie
    Ul. Henryka Sienkiewicza 17
    27500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 86 84 723, fax. 15 86 84 721
    REGON: 83040921200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.opatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego termomodernizacji budynków polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych. W zakres robót objętych nadzorem wchodzą roboty budowlane, w tym m. in. stolarskie, ślusarskie, instalacyjne związane z wymianą instalacji co., cwu, wentylacji, zimnej wody, kanalizacji, instalacji pomp ciepła, instalacji gazowej, instalacji pv, wymiany oświetlenia, ocieplenia budynków, ocieplenia pokrycia dachowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca składa dokumenty określone w SIWZ - pkt 13. 1 OŚWIADCZENIE WOLI (OFERTA).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach