Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
- Data zamieszczenia: 2011-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3 3
61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
REGON: 00068449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjach: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjach: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część A - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy budynku Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) przy ul. Bobrzańskiej i ul. Milczańskiej w Poznaniu (dz. Nr 3_6, ark 32, Obr. Żegrze), Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 2277_2010 (UA.VIII.A12_73510-3211_10) z dnia 15.11.2010r zmieniona w dniu 2.12.2010 oraz w dniu 2.06.2011 decyzją nr 1136_2011 (UA.VIII.A12_6740-1412_11). Część B - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) na terenie położonym w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 40-42 (Obr. 45, dz. Nr 61_5, 61_6). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Kalisza nr 455_10 (WBUA.7353-0450_10) z dnia 1.10.2010 zmieniona 28.10.2010 oraz 20.05.2011 nr WBUA.7353-0450_10. Część C - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy i przebudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (rozbudowa pow. zabudowy 89,68m2, pow. użytkowa 214,46m2, kubatura 775, 73m3; przebudowa pow. użytkowa 279,04m2), zlokalizowanego w Koninie przy ul. Przemysłowej 7, na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 188_2 (obręb Czarków). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Konina nr 53 (UA.7353-32_2010) z dnia 26.02.2010r zmieniona decyzją nr 16 z dnia 4.11.2010. Część D - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy istniejącego budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Okrężnej nr 19 na działkach nr ewid. 71_7, 70_7 ark. m. 128. Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Leszna nr 460_III_2010 (AP.III.7353-425_10) z dnia 18 sierpnia 2010 zmieniona decyzją z dnia 27.10.2010r. Część E - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 dz. 122_1 na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Starosty Pilskiego nr 254 (AB.VIII.7351-6_10) z dnia 12.04.2010r zmieniona decyzją z dnia 28 października 2010r oraz decyzją nr 393 z dnia 16 maja 2011r. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru nad prawidłowym i terminowym wykonaniem robót wszystkich branż zgodnie z opisem dla poszczególnych części zamówienia, które znajdują się w załącznikach: nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki zawierają projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedmiary robót zostały załączone przez Zamawiającego wyłącznie informacyjnie. Przedmiot zamówienia obejmuje również (w każdej części zamówienia) nadzór nad: a) bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, b) skompletowanie, sprawdzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych, c) skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, d) współpraca z Zamawiającym przy zatwierdzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego, e) kontrola nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót oraz ich finansowego wykonania (zafakturowania przez Wykonawcę), f) prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji. Do zadań inspektora nadzoru w każdej części zamówienia należy: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywania do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, e) niezwłoczne rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i formalnych wynikających w trakcie realizacji inwestycji, f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, w szczególności nadzór nad ścisłym przestrzeganiem przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót oraz ich finansowego wykonania (zafakturowanie przez wykonawcę), i) nadzór nad bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, j) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, k) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, szczegółowych instrukcji i konserwacji wszystkich elementów w obiekcie (obiektach), l) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, m) prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, n) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z nadzorem nad zgodnością wykonywanych prac z decyzjami i uzgodnieniami przed właściwymi instytucjami. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu -Rozbudowa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa środowiskowego i ekologicznego województwa wielkopolskiego. współfinansowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie: - 6.000,00 PLN dla części A zamówienia - dla części B, C, D i E Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16