Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
REGON: 83040908600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji specjalisty merytorycznego i ds. monitoringu projektu realizowana w ramach projektu pn.: /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w Gminie Stalowa Wola/ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji specjalisty merytorycznego i ds. monitoringu projektu pt.: /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w Gminie Stalowa Wola/ w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. M. Kopernika oraz w Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 im. J. Piłsudskiego w Stalowej Woli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące szczegółowe warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; 2. Są osobą fizyczna lub prawną; 3. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. Posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, umożliwiający wykonanie zamówienia, w tym: a) Posiadają udokumentowane co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogicznym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku pedagogicznym. b) Posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji minimum 3 przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym, dofinansowanych z funduszy zewnętrznych (UE, budżetu państwa lub innych). c) Posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji minimum 1 przedsięwzięcia na rzecz dzieci z deficytami rozwoju. d) Posiadają udokumentowaną znajomość specyfiki szkoły wskazanej w części zamówienia, na którą Wykonawca złoży ofertę. 5. Zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 6. Treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wspólne ubieganie się o zamówienie W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 2, 3. Parafowany wzór umowy. 2) W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2009 - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca zamówienia posiada: a) co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogicznym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku pedagogicznym - dyplom. b) doświadczenie w realizacji minimum 3 przedsięwzięć o charakterze edukacyjnym, dofinansowanych z funduszy zewnętrznych (UE, budżetu państwa lub innych) - referencje wystawione przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego realizowane było przedsięwzięcie, wskazujące tytuł, źródło finansowania, cel, zakres merytoryczny oraz liczbę beneficjentów ostatecznych projektu. c) doświadczenie w realizacji minimum 1 przedsięwzięcia na rzecz dzieci z deficytami rozwoju - referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego realizowane było przedsięwzięcie, wskazujące tytuł, źródło finansowania, cel, zakres merytoryczny oraz liczbę beneficjentów ostatecznych przedsięwzięcia. d) znajomość specyfiki podmiotu - szkoły, wskazanej w części zamówienia, na którą Wykonawca złoży ofertę - referencje wystawione przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania tego podmiotu lub inne dokumenty, które ten fakt potwierdzają (tj. np. umowa itp.) 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1, ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2009 r - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umstalowawola/?c=mdTresc-cmPokaz-163
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy, przy ul. Słonecznej 3 oraz budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7.
Dodano: 2014-12-05 - Postępowanie w sprawie zamówienia publicznego: Usługa ochrony - rok 2015
Dodano: 2014-10-14 - Usługa dozoru: ochrona osób (pracowników), obiektu i mienia
Dodano: 2014-10-01 - Ochrona fizyczna mienia
Dodano: 2014-09-29 - Ochrona osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy, przy ul. Słonecznej 3 oraz budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7.
Dodano: 2013-11-26 - Przedmiotem zamówienia jest ochronę osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy, przy ul. Słonecznej 3.
Dodano: 2012-12-03 - 1. Usługa dozoru: Ochrona osób (pracowników), obiektu i mienia - czyli całodobowa ochrona obiektu i obszaru oraz bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia 2. Usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby zamawiającego oraz utrzymanie w ciągłej czystości zajmowanej przez zamawiającego posesji.
Dodano: 2012-09-28 - Usługa dozoru: Ochrona osób (pracowników), obiektu i mienia - czyli całodobowa ochrona obiektu i obszaru oraz bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia. Usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby zamawiającego oraz utrzymanie w ciągłej czystości zajmowanej przez zamawiającego posesji.
Dodano: 2011-10-18 - Obsługa kamer monitoringu wizyjnego oraz czynności konserwacyjno - serwisowe w Centrum Obsługi Wizyjnej, Krosno ul. Lwowska 28
Dodano: 2011-01-03 - Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy przy ul. Słonecznej 3.
Dodano: 2010-11-24