Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: „Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: „Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzanie, kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: „Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy” oraz prowadzenie rozliczenia ww. zadania. 2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie przy udziale dofinansowania w formie dotacji oraz pożyczki, udzielonego Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Słupcy przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie na realizację przedsięwzięcia pn. „Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy”. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) udział w pracach komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych: pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, dotyczącej zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. " Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SPZOZ w Słupcy", obejmującej wykonanie projektu budowlanego (PB), projektów wykonawczych (PW), kosztorysów inwestorskich (KI), przedmiarów robót (PR), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz innych dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) udział w pracach komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy", zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, c) nadzorowanie poprawności realizacji zadania pn. "Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SPZOZ w Słupcy", w szczególności uczestniczenie w pracach Zespołu w rozumieniu art. 20a ustawy Prawo zamówień publicznych. d) opiniowanie i zatwierdzanie do dalszej realizacji sporządzanej przez Wykonawcę robót Dokumentacji pod kątem prawidłowości jej sporządzenia oraz kompletności, w szczególności w zakresie: zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, konieczności uszczegółowienia, zasadności kosztów wskazanych w wycenach kosztorysowych prac oraz poprawności merytorycznej sporządzenia wycen kosztorysowych, dokonanych uzgodnień, konieczności wykonania dodatkowych opracowań. e) prowadzenie nadzorów inwestorskich we wszystkich branżach objętych dokumentacją, niezbędnych w celu terminowego zakończenia robót i rozliczenia finansowego dofinansowania zadania pn. "Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy" . f) wykonywanie w imieniu Zamawiającego wszelkich obowiązków, jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz inne przepisy prawa, g) prowadzenie rozliczenia zadania pn. "Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy" zgodnie z umową o dofinansowanie w formie dotacji oraz pożyczki, udzielonego Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Słupcy przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie na realizację przedsięwzięcia pn. „Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy” 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym istotne dla stron postanowienia umowy). 5. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie – załącznik nr 1 do siwz, że na etapie postępowania przetargowego szczegółowo zapoznał się z zapisami siwz i załącznikami i nie wnosi żadnych uwag. 6. Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym czy zamówienie będzie wykonywane samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców - ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców (załącznik nr 1 do siwz). 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć wykonywanie czynności w ramach przedmiotu zamówienia. 8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 9. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 10. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące zadania związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Wykonawca lub podwykonawca będzie zatrudniał w okresie i na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby zajmujące się wyłącznie rozliczeniem dofinansowania w formie dotacji oraz pożyczki, udzielonego Samodzielnemu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Słupcy przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie na realizację przedsięwzięcia pn. „Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy” oraz uczestniczeniem w pracach komisji przetargowych powołanych do przygotowania i przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych: pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, dotyczącej zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. " Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy" oraz zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Zmniejszenie zużycia energii w budynkach SP ZOZ w Słupcy", niepowiązane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru lub niebędące radcą prawnym. 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.11 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.11 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.11 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu. Przedmiot zamówienia został oznaczony następującymi kodami CPV: 71541000 – 2 Usługi zarządzania projektem budowlanym 71530000 – 2 Doradcze usługi budowlane 71248000 – 8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71247000 – 1 Nadzór nad robotami budowlanymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71541000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach