Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pn:Budowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach).

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/www
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pn:Budowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pn:Budowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V.1.440.2012 z dnia 06.06. 2012 roku, wydaną przez Starostę Krakowskiego. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez wykonawcę robót budowlanych, polegających na wybudowaniu budynku przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka) w Słomnikach w systemie pasywnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia na działkach nr ewidencyjny 396/5, 396/6, 396/8, 395/9, 395/10, 397/397/32, 397/33, 402/12, 633/1, 632/4, 402/9 w Słomniakach przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: -konstrukcyjno-budowlanej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Do zadań Inspektora Nadzoru należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót kontrola usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych 6) w przypadku ubiegania się o wsparcie zewnętrzne współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania/rozliczenia dofinansowania na przedmiotową inwestycję 7) posiadanie stałej łączności telefonicznej, emailowej, faxowej z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym 8) pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 9) obowiązkowa obecność na naradach koordynacyjnych do dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia 3. Narady koordynacyjne organizuje w imieniu Zamawiającego Zarządzający: 1. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót; 2. Narady koordynacyjne będą odbywały się z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca w siedzibie Zamawiającego/ placu budowy w Sali obrad nr 19 od godziny 10.00. W przypadku gdy jest to dzień ustawowo wolny od pracy w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Zarządzający powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian -z wyjątkiem sytuacji gdy zmiany są przedstawione na zwykłej wtorkowej naradzie. 3. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zarządzającego, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi WYKONAWCY . 4. Inspektor nadzoru jest upoważniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. 5. Inspektor Nadzoru ma prawo do wydawania, poleceń, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową, specyfikacjami technicznymi, projektem budowlanym i przepisami prawa budowlanego. 6. Charakterystyka inwestycji: a). Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola ( integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka) w Słomnikach w technologii pasywnej z wewnętrznymi instalacjami i infrastrukturą . Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 396/5, 396/6, 396/8, 395/9, 395/10, 397/397/32, 397/33, 402/12, 633/1, 632/4, 402/9 w Słomnikach. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 1314 m?, powierzchnia użytkowa budynku wynosi ok. 815 m?. Wysokość budynku wynosi ok. 7,50m( liczone od placu na północnej części budynku do góry ocieplenia stropodachu). Kubatura brutto budynku kondygnacji nadziemnych wynosi 6720m?. Zakres inwestycji obejmuje również zagospodarowanie terenu: budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej, drogi dojazdowej z miejscami parkingowymi, chodnik, sieć elektroenergetyczną, hydranty przeciwpożarowe i ogrodowe, ogrodzenie, oświetlenie terenu, przyłącz wodociągowy i kanalizacji sanitarnej, slupowa stacje transformatorową, linię kablową SN 15 kV, przyłącz kablowy NN. b). W budynku zlokalizowano następujące funkcje: Sześć oddziałów przedszkolnych dla 25 dzieci każdy ( wraz z zapleczem sanitarnym i magazynowym ) Sala gimnastyczna wraz ze sceną widownia i magazynem oraz dwie salki do zajęc dodatkowych Zespół administracyjny z pomieszczeniami towarzyszącymi i zapleczem socjalnymZaplecze szatniowo-sanitarne dla dzieci i rodziców w strefie wejściowej z pomieszczeniami pomocniczymi Kuchnia z zapleczem Pomieszczenia techniczne Sale ćwiczeń, pomieszczenia magazynowe oraz salę lekcyjną. c). Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Osoby niepełnosprawne mają dostęp do wszystkich pomieszczeń użytkowych znajdujących się na parterze i antresoli budynku. d). Warunki posadowienia budynku zgodnie z ekspertyzą geotechniczną przy prostych warunkach geotechnicznych są zaliczone do I kategorii geotechnicznej. Konstrukcja budynku: ławy, stopy, słupy oraz płyta pod częścią budynku żelbetowe, ściany konstrukcyjne części nadziemnej z bloczków silikatowych gr. 24cm oraz żelbetowe, stropy żelbetowe monolityczne, konstrukcja dachu żelbetowa monolityczna. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropian gr. 35 cm, wyprawa elewacyjna tynkiem silikatowym, tynkiem mozaikowym oraz w części okładzina drewniana. Pokrycie dachowe wykonane papą zgrzewalną. e). Budynek wyposażono w instalacje: wodociągową kanalizacyjną sanitarną kanalizacyjną opadową ( rurociągi, zbiornik przelewowy na wody opadowe) ogrzewania co z kotłownią pomp ciepła, kolektorami słonecznymi i gruntowy wymiennik ciepła wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła elektryczną odgromową f). Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ściany zewnętrzne, 0,08-0,1W/m2K, drzwi zewnętrzne 1,0W/m2K, zestawów okiennych 0,8W/m2K, dach 0,08-0,09W/m2K, podłoga na gruncie 0,1W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,6 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności g). Przedmiot zamówienia: 1) będzie realizowany zgodnie projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V.1.440.2012 z dnia 06.06. 2012 roku, wydaną przez Starostę Krakowskiego 2) dokładnie opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorysy nakładcze. h). Wybrany wykonawca w terminie przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. i). W przypadku realizacji robót związanych z budową drogi dojazdowej i placu manewrowego wykonawca winien zabezpieczyć nadzór przez osobę/y z odpowiednimi uprawnieniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru przy budowie przedszkola w Słomnikach. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z poz. zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał należy złożyć w pok nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach 32-090 Słomniki przed upływem terminu składania ofert, kopię należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/www
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach