Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Budowa hali rekreacyjno -sportowej w Słomnikach na działkach 640/3 i 402/12 zgodnie z pozwoleniem na budowę nr AB.V-1-587/08, wydanym przez Starostę Krakowskiego z dnia 26 sierpnia 2008 roku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez wykonawcę robót budowlanych, polegających na wybudowaniu HALI REKREACYJNO-SPORTOWEJ w systemie pasywnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia na działce nr 640/3 i 402/12 przy ul. Świerczewskiego w Słomnikach przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Charakterystyka budynku. Budynek posiada jedną kondygnację nadziemną. W budynku zlokalizowano następujące funkcje: - wielofunkcyjna arena sportowa o boisku 22x44m z trybunami dla ok.240 widzów i 30 zawodników; z poziomu trybun dostępne toalety oraz wentylatornia. - zaplecza szatniowo-sanitarne z pomieszczeniami towarzyszącymi takimi, jak hol główny, pokój trenera, siłownia, pokój masażu, pomieszczenia techniczne i magazynowe. Powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów: 1740m2 Razem powierzchnia netto: 1 755,06m2. Kubatura brutto kondygnacji naziemnych: 14 585m3. Wysokość (do określenia warunków technicznych): 10,50m Warunki posadowienia budynku zgodnie z ekspertyzą geotechniczną przy prostych warunkach geotechnicznych są zaliczone do I kategorii geotechnicznej. Konstrukcja budynku: ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany w szkielecie żelbetowym wypełnianym bloczkami silikatowymi, dach z wiązarów z drewna klejonego. Ściany ocieplane styropianem o gr.30cm, a następnie tynkowane. Dach pokryty 40cm twardej wełny mineralnej na blasze trapezowej, a następnie kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażono w instalacje: -wodociągową -gazową z kotłownią gazową -kanalizacyjną sanitarną -kanalizacyjną opadową -ogrzewania podłogowego -wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła -elektryczną -teletechniczną - telefony, internet, audio-wideo -odgromową Budynek został wyposażony w składane wyposażenie sportowe - kosze do gry, kurtyny dzielące boiska. Dodatkowo przewiduje się montaż ścianki wspinaczkowej wewnętrznej i zewnętrznej. Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ok.0,1 W/m2K, a zestawów okiennych 0,8W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,6 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności oraz ogrzewanie podłogowe założone dla całej powierzchni budynku. 3. Realizacja budowy hali rekreacyjno-sportowej jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej: Nazwa Programu Operacyjnego: Małopolski Regionalny Program Operacyjny Numer i nazwa Osi Priorytetowej: 6. Spójność wewnątrz regionalna Numer i nazwa Działania: 6.1. Rozwój miast Oznaczenie literowe i nazwa schematu: Schemat B: Projekty w zakresie rekreacji i sportu 4. Obowiązki Inspektora ( Zespołu Inspektorów) Do zadań Inspektora Nadzoru należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności: 1.reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych 3.sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwychi niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót kontrola usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych 6.współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do rozliczenia dofinansowania uzyskanego z środków MRPO, na przedmiotową inwestycję 7.posiadanie stałej łączności np. telefonicznej z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym 8.pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 9.obowiązkowa obecność na naradach koordynacyjnych Narady koordynacyjne organizuje w imieniu Zamawiającego Zarządzający: a)Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót; b)b) Narady koordynacyjne będą odbywały się z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca w siedzibie Zamawiającego w Sali obrad nr 19 od godziny 10.00. W przypadku gdy jest to dzień ustawowo wolny od pracy w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Zarządzający powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian -z wyjątkiem sytuacji gdy zmiany są przedstawione na zwykłej wtorkowej naradzie. c)Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zarządzającego, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi WYKONAWCY . 10 Inspektor nadzoru jest upoważniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. Inspektor Nadzoru ma prawo do wydawania , poleceń, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową, specyfikacjami technicznymi, projektem budowlanym i przepisami prawa budowlanego. 5. Rodzaje odbiorów w których ma obowiązek uczestniczyć inspektor nadzoru. (1)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu następujący po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru; (2)odbiór przejściowy na podstawie protokołu stanu zaawansowania robót stanowiący podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę robót budowlanych (3)odbiór końcowy po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; (4)odbiór ostateczny następujący po terminie upływu gwarancji (Zamawiający dokona odbioru ostatecznego przedmiotu umowy w ciągu 21 dni od dnia upływu gwarancji, o której mowa w niniejszej Umowie) (5)inne odbiory robót zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienie wadium Ustala się wniesienie wadium w wysokości 2500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg -: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru- Budowa hali oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.w gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał Kasa Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4. Zwrot wadium nastąpi: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium 1.po upływie terminu związania z ofertą 2.po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Z zastrzeżeniem ust. 4A,Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. b)który został wykluczony z postępowania c)którego oferta została odrzucona Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b)Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, -podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, PZP -nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: -niezgodną z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawcy który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych -nieważną na podstawie odrębnych przepisów, 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: -Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ -wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy -z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.I W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.( wzór zał 5 do SIWZ) Wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych C1.1 pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. C.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie: I- co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego dla budynku zaprojektowanego w standardzie budynku pasywnego spełniającego poniższe parametry: - zużyciu energii na cele grzewcze nie wyższe niż15kWh/m2/rok - parametry przegród zewnętrznych na poziomie nie gorszym niż 0,1 W/m2K - parametry zestawów okiennych na poziomie nie gorszym niż 0,8W/m2K - zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności Standard budynku pasywnego powinien być potwierdzony przez uprawnioną jednostkę II- każdy z branżowych inspektorów nadzoru powinien wykazać się realizacja nadzoru inwestycji o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto w branżach: 1. konstrukcyjno-budowlanej 2.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3.instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych C.II W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty - Wykonawca musi wykazać się potwierdzeniem odbycia szkolenia ( zaświadczenie lub równoważny dokument) z przeprowadzenia prób szczelności powietrznej budynku zgodnie z PN EN 13829. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) -Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2), B.4), B.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach