Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej ul. Kresowa i ul. Bracka w m. Ojrzanów, na terenie działek nr ew. 511/5 i 511/7 ul. Wiśniowa w m. Żelechów, gm. Żabia Wola oraz ul. Motylkowa, ul. Brzozowa, na terenie działek nr ew. 65/13, 65/27, 65/21, 98/1 w miejscowości Wycinki Osowskie”

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej ul. Kresowa i ul. Bracka w m. Ojrzanów, na terenie działek nr ew. 511/5 i 511/7 ul. Wiśniowa w m. Żelechów, gm. Żabia Wola oraz ul. Motylkowa, ul. Brzozowa, na terenie działek nr ew. 65/13, 65/27, 65/21, 98/1 w miejscowości Wycinki Osowskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie w 2019 roku, funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej nad zadaniem pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej ul. Kresowa i ul. Bracka w m. Ojrzanów, na terenie działek nr ew. 511/5 i 511/7 ul. Wiśniowa w m. Żelechów, gm. Żabia Wola oraz ul. Motylkowa, ul. Brzozowa, na terenie działek nr ew. 65/13, 65/27, 65/21, 98/1 w miejscowości Wycinki Osowskie”. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych robót budowlanych, a także kontrolę rozliczeń pod względem ilościowym i finansowym, 3) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego obejmuje uprawnienia i obowiązki wymienione w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), oraz zgodnie z ogólną zasadą swobody kontraktowej określonej w art. 3531 Kodeksu cywilnego: a) prowadzenie kontroli nad zgodnością i prawidłową realizacją robót zgodnie z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, zawartą z wykonawcą robót umową na wykonanie robót, obowiązującym prawem, a w szczególności ustawą - Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. b) dołożenie szczególnej staranności przy realizacji swoich zadań, uwzględniając profesjonalny charakter prowadzonej przez siebie działalności. Najważniejszym obowiązkiem inspektora nadzoru inwestorskiego jest dbanie o prawidłowe wykonywanie robót budowlanych w branży sanitarnej. Udział inspektora nadzoru inwestorskiego w procesie budowlanym musi być fachowym zastępstwem inwestora w wykonywaniu nadzoru nad prowadzonymi robotami. Ma to zapewnić inwestorowi możliwość faktycznej kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wiedza, którą posiada inspektor nadzoru inwestorskiego musi stanowić dla Zamawiającego swoiste zabezpieczenie, że realizowana inwestycja jest pod fachową kontrolą. c) powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych usterkach i wadach w realizowanych robotach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, z jednoczesnym przekazaniem informacji Zamawiającemu, d) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych usterek i wad, e) Sporządzanie protokołów konieczności na niezbędne roboty uzupełniające lub zamienne oraz udzielanie wyjaśnień w tym zakresie, f) Organizowanie oraz udział osobisty w naradach technicznych w Urzędzie Gminy w Referacie Inwestycji i Infrastruktury z udziałem przedstawiciela Zamawiającego na każde żądanie Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich do Zamawiającego i Wykonawcy niezwłocznie po ich sporządzeniu, g) przygotowanie rozliczenia umowy z Wykonawcą, w przypadku jej rozwiązania, sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji robót wykonanych i robót do wykonania, h) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych, a także innych wynikających z realizacji zadania inwestycyjnego, i) co najmniej raz w roku w okresie gwarancji i rękojmi, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, dokonania przeglądu technicznego, łącznie z Wykonawcą robót i Zamawiającym. Po wykryciu wad i usterek Inspektor nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2). Informacja do kryterium oceny ofert – załącznik nr 2 do SIWZ. 3). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . UWAGA: Oświadczenie, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4) informacja o podwykonawcach,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach